Gå til innhold

Fjerne bilder fra galleri, men ikke fra telefonen (Symbian 60 v3)


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

På min N95 8gb blir jeg ofte irritert over at ALLE bilder på mobilen legger seg i galleriet.. For eksempel album art er ikke sånt jeg ønsker å ha i gallerier sammen med andre bilder.

 

Men gjelder også div andre ting... Finnes det noen mulighet til at den bare henter bilder fra bilder mappa? Eller er det noen steder ting kan legges hvor det ikke dukker opp i galleriet?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Galleriet leter vel frem alle bildene den finner på telefonen, uavhengig hvilken mappe det ligger i. Har egentlig ikke tenkt noe over om dette er mulig eller ikke, selv om jeg også husker og ha irritert meg litt over dette med blant annet albumt art.

 

Tror ikke det er noen enkel løsning på dette, men det er mulig det vil gå og laste ned en fil browser som lar deg gjøre filene "usynlige(hidden)", på samme måte som man gjør på en pc.

Lenke til kommentar

Last ned x-plore. Lag en ny mappe, med hvilket som helst navn, og flytt alle galleri bildene som du vil bli kvitt , inn i denne mappen. Forandre attributter på den nye mappen til system, hidden og read only. Restarte telefonen og bildene er borte fra galleriet. X-plore er en filutforsker, blant de beste som er til symbian, og har gratis prøveversjon som varer evig. Den kan lastes ned her

http://lonelycatgames.com/?app=xplore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...