Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Edit: Zevz forslag om PlanetX var jo gull da. Men som Gamer- , SciFi OG Terry Pratchett -nerd er det mulig jeg ikke rpresenterer noen stor gruppe..

 

Hehe.. spill er vel fortsatt sett på som en "nerde-aktivitet" eller ? I så måte er du nok veldig representabel ;)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det ene øyeblikket har et alternativ +6 stemmer, og to minutter senere -1. Dårlig idé med negative stemmer ja.

De burde vel ha visst at dette ville skje når premien er en laptop til 14k...

 

Egentlig blir dette bare surr, anbefaler dem å enten gjøre det om til en poll på forumet når de har nok forslag, eller selv eliminere forslagene og ta det de mener er best. Skjønner at det skaper oppmerksomhet, men det er alt for enkelt å ødelegge.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Hehe Zevs, jeg vet ikke helt jeg...men som sagt dersom spillingen min ikke er nok, klarer jeg å hente inn min nerdefaktor på andre fronter.

 

Men Ontopic kan jo det være noe å huske på. Spill er langt mer folkelig enn det var, og siden denne utviklingen sikkert ikke endrer seg kan ting tyde på at en spillside vil få et bredere og bredere puiblikum.

 

Ref brukerutviklingen (veksten) på forumet, gamer og hardware.

Lenke til kommentar

Enig med Kai i at det ikke burde gått an å gi minuspoeng.

Problemet er at alle først ser på de øverste forslagene og derfor gir de minuspoeng like fort som de fikk plusspoeng. Har oppdatert noen få ganger og allerede er det sider som jeg har sett har gått til topps for så å suse nedover med fem minuspoeng. :ermm:

Skulle vel være en smal sak å ta vekk minuspoengene? De som har kommet til nå trenger jo ikke telle, de kan jo bare telle antall plusstemmer.

Det forslaget med flest positive stemmer burde vinne, det tyder jo på at det er dette flest folk liker. :D

Endret av V3gg3n
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...