Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har spurt om dette før men.

 

Filmer med adventure/historie/konspirasjon type National Treasure og litt mørkere Da Vinci Code. Helst vestlig setting og engelsktalende. Er ikke så glad i Indiana Jones, for mye action, jeg ønsker mer handling og informasjon. Helst litt nyere (1990->). Helst ikke ørken og mumier.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

noen sci-fi filmer dere har å anbefale, noe som er fra tidlig 2005 til og med nå

Prioritert liste:

 

Serenity + Firefly (2005, serie som avsluttes med spillefilm) - Se denne!

Primer (2004) - Indie-mindfuck

District 9 (2009) - Alien-ghetto i Afrika, action

Prometheus (2012) - Prequel til Alien

Rennaissance (2006) - Animert Sci-Fi-Noir med Daniel Craig

Dredd (2012) - Popcornaction i dystopia

Looper (2012) - Tidvis tam tidsreise-thriller

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey! Noen som har noen anbefaling på film/serie ala Firefly eller Game of Thrones. Helst noe som er ferdig slik at jeg slipper å vente flere år :tease:

 

Eventuelt en serie/film der det er en helt annen verden, med en god historie rundt det. Ala Mass Effect-serien og Avatar. Likte ikke John Carter, selv om den hadde god potensiale, men ødela med dårlig skuespill og idiotisk kjærlighets-scener.. Hei vi møttes akkuratt, men åååå jeg elsker deg! -_-

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Hey! Noen som har noen anbefaling på film/serie ala Firefly eller Game of Thrones. Helst noe som er ferdig slik at jeg slipper å vente flere år :tease:

Dollhouse

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

X-Files er et must.

 

 

Eventuelt en serie/film der det er en helt annen verden, med en god historie rundt det. Ala Mass Effect-serien og Avatar. Likte ikke John Carter, selv om den hadde god potensiale, men ødela med dårlig skuespill og idiotisk kjærlighets-scener.. Hei vi møttes akkuratt, men åååå jeg elsker deg! -_-

Blade Runner (1982) er sykt fet

The Matrix (1999)

Lenke til kommentar

Dollhouse

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

X-Files er et must.

 

Dollhouse har jeg tenkt på ja, den skal jeg sette i gang med :D Skal vurdere de andre også :) Ser på The 4400, men den begynner å bli smått kjedelig, mulig x-files ligger litt i samme båt?

 

Blade Runner (1982) er sykt fet

The Matrix (1999)

 

 

The Matrix var kul, de andre etterpå var derimot ikke helt på topp :p Prøvde å se Blade Runner når jeg var mindre, men der datt jeg ut. Må se den igjen :) Takk!

Lenke til kommentar

Sjekk ut battlestar galactica.

 

Ferdig med for ikke veldig lenge siden, fantastisk serie :) Sluttet litt meh, men dæven, der satt jeg klistra :)

 

Vet noen forresten om Battlestar Galactica; Blood & Chrome er bra? Evt blir en serie etterhvert? Den er jo merket med det på IMDB, men virker som at det er en film..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...