Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med for ikke veldig lenge siden, fantastisk serie :) Sluttet litt meh, men dæven, der satt jeg klistra :)

 

Vet noen forresten om Battlestar Galactica; Blood & Chrome er bra? Evt blir en serie etterhvert? Den er jo merket med det på IMDB, men virker som at det er en film..

blood and chroma, va ikke helt bra, litt skuffa :(

men du kan selv se den og si hva du syns om den

Lenke til kommentar

Kunne trengt et par filmanbefalinger!

Jeg liker action og thrillere.

Filmer jeg liker er blant annet:

Taken 1 & 2, Enemy of the State, The departed, Miami Vice, Snikskytter, Dejavu osv.

 

Altså filmer som har en viss mening og ikke bare "idiot-action", men som samtidig er lette å følge med på, og man ikke trenger å tenke altfor mye.

Likte forsåvidt også Shutter Island..

 

Skuespillere jeg har spesielt sansen for:

Will Smith, Colin Farrell, Mark Wahlberg.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

miami vice er megadårlig

 

sjekk snatch og lock stock two smokin barrels

Blir vel en smakssak det.

Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte).

Uansett, takk for tips!

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Blir vel en smakssak det.

Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte).

Uansett, takk for tips!

Du kan sjekke ut den koreanske filmen "The Man from Nowhere". Filmen har bra slåsskoreografi, men plottet er litt tynt.

Lenke til kommentar

Blir vel en smakssak det.

Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte).

Uansett, takk for tips!

Joy Ride (2001) er faktisk en av mine favoritter av en eller annen grunn, aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Fantastisk underholdene thriller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...