Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel en smakssak det.

Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte).

Uansett, takk for tips!

Statham har jo tatt noen skuespiller valg som jeg selv ikke er stor fan av, etter at han spilte i de to nevnte filmene til Guy R. Bl.a. Expendables og Transporter. Men han er utrolig bra i Snatch. Irriterende at bra skuespillere ødelegger navnet sitt, med å være ukritisk til egne jobb valg. Bare se på Steve Martin, Det er vel knapt noen under 30 som ser på han som en av eliten i humor bransjen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus :p Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt :) Noen å anbefale?

Lenke til kommentar

Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus :p Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt :) Noen å anbefale?

 

Sherlock (serien) eller Sherlock Holmes 1&2 ikke akkurat superhelter men de er sånn som redder byen på en måte

 

the amazing spiderman iron man 3 (på kino) så kommer snart thor 2

 

bare søk på google da

Endret av Lars26
Lenke til kommentar

Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus :p Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt :) Noen å anbefale?

Dredd.

ikke helt superhelt , men jeg tror du vil like den likevel.

Lenke til kommentar

Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus :p Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt :) Noen å anbefale?

Green Lantern. Yes, I said it ;)

Lenke til kommentar

Helt enig! Edward Norton er ikke bra :p Han i Avengers er kul da!

 

Ellers blir det Dredd eller Green Lantern, selv om jeg er veeeldig skeptisk til den siste :p

Green Lantern skuffet. Hva med den fantastiske superman 3.Med Christopher Reeve, Richard Pryor, 1983.

 

Hulk er fra 2003. Forferdelig film. Se helle Lou Ferrigno-Hulk. Denne serien er det som duger.

Det var det gitt.
Lenke til kommentar

Green Lantern skuffet. Hva med den fantastiske superman 3.Med Christopher Reeve, Richard Pryor, 1983.

 

Lantern er litt skuffende, men for min del så er selv de dårlige superhelt filmene meget underholdene og verdt å se. Som du sier Superman 3 er jo kul, har sett 4eren også flere ganger, selv om dette helt klart er den dårligste. Den flyvende intro teksten i 4eren er elendig å virker sykt billig laget.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...