Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer.

 

Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure.

 

Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt :p

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer.

 

Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure.

 

Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt :p

På forhånd takk :)

 

The Good, The Bad and the Ugly, Once upon a time in the west,Thor, Captain america first avenger, Se7en, Zodiac LoTR filmene

Lenke til kommentar

Noen som har noen forslag til komedie filmer man ikke trenger og følge så godt med på?

 

Hva med lystløgneren?

 

Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer.

 

Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure.

 

Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt :p

På forhånd takk :)

 

The Good, The Bad and the Ugly, Once upon a time in the west,Thor, Captain america first avenger, Se7en, Zodiac LoTR filmene

 

Er ikke så veldig fan av gamle filmer da. Thor filmen ser bra ut og LoTR filmene har sett :) Takk for forslag. Zodiac filmen ser også bra ut. Liker Robert Downey Jr. :)

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Tips til filmer som har litt "LA Noire" feeling, og som har litt samme tema?

Har allerede sett "Se7en".

 

Skulle tro at filmer som L.A. Confidential og Chinatown burde falle greit i smak. Ellers tenker jeg at en del Film Noir-filmer burde være veldig interssant for din del, men jeg har ikke god nok kjenskap til Film Noir til å komme med tips.

Men filmer som Se7en, L.A. Confidential og Chinatown kan man vel fint putte inn under Film Noir, selv om man mener sjangeren kun gjelder filmer fra 1940-1958,og Se7en mangler jo egentlig en kvinne osv. Men mange vil putte disse filmene inn under Film Noir-sjangeren. Men jeg har ikke så mye peiling, så jeg burde egentlig holde kjeft om det. Har sikkert kommet med en del feilinformasjon allerede.

 

 

Når vi er inne på Film Noir hadde det vært fett om folk anbefalte de 5-10 beste innenfor sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...