Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Du burde jo sjekke ut nydelige Sunshine, hippyfilmen Silent Running fra 70-tallet og den fantastiske serien Battlestar Galactica. Selv begynner jeg på Firefly så fort den dumper ned i postkassa, men den anbefales jo av alle og enhver.

 

Pandorum er også grei. Jeg synes den ble litt kjip og feig i midtpartiet, men det er jo en del som liker den.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde jo sjekke ut nydelige Sunshine, hippyfilmen Silent Running fra 70-tallet og den fantastiske serien Battlestar Galactica. Selv begynner jeg på Firefly så fort den dumper ned i postkassa, men den anbefales jo av alle og enhver.

 

Pandorum er også grei. Jeg synes den ble litt kjip og feig i midtpartiet, men det er jo en del som liker den.

 

Har sett Sunshine, likte den veldig godt. Skal sjekke ut dei andre, filmane, takk for tipsa :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syns The Illusionist er litt romantisk, men det er kanskje bare fordi jeg er så glad i stemningen og dialektene i filmen. Verdt å se uansett om du ikke allerede har sett den :)

The Illusionist har jeg sett, men det begynner å bli en stund siden så kanskje det er på tide med et gjensyn. :)

 

High Fidelity er både morsom og romantisk.

Ser ut til å være midt i blinken. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en laidback film med awesome karakterer som man bare... Liker.

En film som ikke trenger at det skjer noe hele tida for man bare koser seg av å se på karakterene. Eller karakteren, så lenge en av dem er bra.

Noe sånt.

 

Finner ikke på noen eksempler akkurat nå.

Vil bare styre unna romantisk klisj som jeg ikke responderer på i det hele tatt.

Er også lei standard oppbygging av klimaks, og filmer der karakterer alltid utvikler seg og blir til noe bedre.

Meh. Har sett det alt for mange ganger.

 

Ting skal bare være awesome! :new_woot:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

JUBB : Noen som kan anbefale meg en rolig komedie uten handling? Jeg vil le, men gidder ikke stress.

Fyr løs!

 

 

 

Nesten alle filmene til Jim Carrey, Alle filmene som Jonah Hill er med i.

 

 

 

Noen som vet om noen privatdektektiv filmer? sin city ish, uten alle effektene..

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en laidback film med awesome karakterer som man bare... Liker.

En film som ikke trenger at det skjer noe hele tida for man bare koser seg av å se på karakterene. Eller karakteren, så lenge en av dem er bra.

Noe sånt.

 

 

Ting skal bare være awesome! :new_woot:

Patrick Bateman i American Psycho syntes jeg er interessant. Rolletolkingen gjort av selveste Christian Bale er også konge! Det er denne filmen som gjorde at jeg begynte å like Bale. Selv om jeg hadde sett Dark Knight før denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...