detvarvondtdet Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Så ingen egen tråd om dette, men om jeg overser noe så bare slett denne. Pakketilbud nå via steam. Empire total war + medevial II + medevial II kingdoms + rome total war + rome Alexander. Prisen : 65 Euro.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) ikke verst, men handler ikke på steam lenger etter at de gjorde 1dollar = 1 Euro Endret 31. januar 2009 av Kron
Huskarl Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 blir rundt 600 kroner, billig nok, men som sagt har steam drette seg ut i det siste. Glad jeg aldri brukte det.
Nerowulf Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Enten så du feil, eller så har Steam endret prisen. Prisen er nå på 59.99 € -- 530 NOK. (Burde ha kostet 59.99 $ -- 412 NOK) Tenkte litt på å kjøpe det (siden jeg ikke har de andre spillene... lovlig), men det er jo mulig å få det i Norge for rundt 600 kr, og da har du CD'ene. Litt Steam-spørsmål. På den linja jeg har nå, så butter jeg på 600 kB/s, det er vel ingen problem for Steam å nå den høyden? (noen som klarer å regne ut hvor lang tid det tar å laste ned et spill med den hastigheten? ) Er Steam brukervennlig? Er det noen kjente ulemper med å bruke Steam?
Bobbylove Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Liker alt ved steam kjempe godt utenom euro/dollar tingen. Kjøper ikke noe der før det er dollar igjen.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Spillene tar lang tid å nedlaste da alle er på ganske mange gb. Rome tar ca. 5 gb og Medieval 2 tar rundt 15 med expansions. Rome Gold Edition, Medieval 2 og Kingdoms koster jo bare 100 kr stk nå da så, ville mye heller kjøpt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå