Gå til innhold

Hva er du missfornøyd med etter release av TBC og WOTLK?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg er lei av er den helvetes level cappen, er møkk lei av å lvle på wow. Samma om og om igjen, første gangen opp til 60 var helt ok , til level 70 var også ok. Så begynte jeg å lvle opp andre characters til 70 under TBC, noe som gjorde at jeg ble helt lei wow.

 

Edit: Var også veldig sugent at de fjerna pvp rankene i 60....

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar

det jeg savner mest var hvordan de virkerlige gode spillerene med bra gear kunne ta 3-4 andre middels gode spillere samtidig. mens nå kan den beste warrioren på serveren tape mot en greit geara warlock. syns spillet var mere skill based og mindre class based før.

 

savner også hvordan verden var bygd opp.

hater ressilence.

savner 40 mans raid.

griup quests.

elite omeråder

rank system.

outdoor pvp

og dette med flammer og drager som mange har nevnt.

elska MC, BWL, ZG og alle disse.

Lenke til kommentar
ja også i pvp så er det 3 eller 5 slag så er man jo død det er så (FAENS) irriterende at alle har blitt så jævligt Overpowered

det går jo ikke ann å spille normalt lengre, ikke Lange Kamper heller, Kamper som varer noen sekunder DET ER Idiotisk at dueller ikke varer lengre

 

Haha. Spilte du pre-tbc eller? Som rogue husker jeg godt den tiden hvor jeg drepte alt og alle før dem id et hele tatt så at jeg slo på dem. ambush, 1 backstab, cold blood og eviscerate så var motstanderen min død. Dette var tider hvor folk hadde mellom 3 og 5k hp og hvor ambush crittet for 2000 og eviscerate for like mye.

Samme med MS warriors, møtte man en warrior med bra gear kunne han lett drepe deg på to sekunder.

Lenke til kommentar

epic

 

• noun 1 a long poem describing the deeds of heroic or legendary figures or the past history of a nation. 2 a long film, book, etc. portraying heroic deeds or covering an extended period of time.

 

• adjective 1 relating to or characteristic of an epic. 2 heroic or grand in scale or character.

 

 

Kan ikke si at epics er hverken heroic eller grand på noen måte lengre. Det er akkurat som en vanlig blue bare med litt bedre stats.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom tråden her, og må bare si at hvis det faktum at fargen lilla er blitt for vanlig etter WotLK kom ut, så har vi ikke mye å klage på :)

 

Og etter min mening så ER det ikke mye å klage på. De fleste ting vi husker tilbake på med glede i vanilla var små dråper i havet bestående av all den unødvendige og frustrerende grindingen folk måtte gjennom.

Lenke til kommentar
Er jo epic så lenge det er lilla farge på dem :p
Nei, for da ville de bare ha vært purplez. Epic er noe annet. Epic er noe stort, og flott. Det er ikke fargen det er snakk om, hadde de lilla itemsene het lilla istedenfor epic så hadde det vært noe helt annet, men når blizzard har valgt å kalle disse itemsa for epic så burde de også være det, og det å få tak i dem burde være en epic reise på godt og vondt, ikke en PuG tur inn i Naxxramas.
Lenke til kommentar
Er jo epic så lenge det er lilla farge på dem :p
Nei, for da ville de bare ha vært purplez. Epic er noe annet. Epic er noe stort, og flott. Det er ikke fargen det er snakk om, hadde de lilla itemsene het lilla istedenfor epic så hadde det vært noe helt annet, men når blizzard har valgt å kalle disse itemsa for epic så burde de også være det, og det å få tak i dem burde være en epic reise på godt og vondt, ikke en PuG tur inn i Naxxramas.

Det er kanskje der problemet ligger.

 

Hva er ens definisjon på epic? Skal vi bare tenke på fargen, når vi tenker epic, eller faktisk hvilke items det er?

 

Ja, det er fler items som er lilla nå enn før, men dette endrer ikke faktum at t7.5 er mer epic enn trashloot purples fra 10man nax. Selv tror jeg folk bare må innse at om et item er epic eller ikke, blir ikke avgjort av fargen (noe det ble før), men av åssen type sett eller tier itemet tilhører.

Lenke til kommentar

Jeg savner quester slik som hunter epic quest @ 60. Ikke bare måtte det skikkelig innsats til for i det hele tatt få lov til å starte den, men oppgavene var vanskelig og krevde at du brukte hele repertoaret av skills for å drepe demonene.

 

Spillet er blitt alt for casual vennlig. Epic items er tilgjengelig for alle uten noen særlig form for skill eller innsats for å skaffe dem.

 

Raid instansene i TBC var generelt ganske bra. I wotlk er de foreløpig mange hakk for enkle. Totalt 3 wipes på å cleare Naxx 25 for et guild som aldri hadde gjort mer enn 1 boss i Naxx 40 blir for dumt.

 

Overflod av gull over alt. Inflasjonen har vært skyhøy og det er alt for lett å skaffe gull.

 

World PvP er så og si dødt og er enig i at Shattrath og Dalaran har ødelagt hele fiendefølelsen mellom Horde og Alliance.

 

Det er så og si ingen grunn til å dra til de gamle områdene. Store deler av spillets geografiske områder ligger helt døde.

Lenke til kommentar

Alt var ikke bare rosenrødt i vanlige WoW. F.eks proffession leveling er et mareritt, det tar meg rundt 1 time å samle 250 saronite ores men på samme timen har jeg klart kanskje 100 mithril ore. Å samle ores uten flying mount er tidkrevende og ikke minst kjedelig som fy.

 

Questene er og forferdelig ensporet og repetive fra 1 til 60 og veldig veldig veldig lite variert. Har en mage nå på 52 som driver å klatter avgårde i Un'Goro men fy F jeg gleder meg til 58, i det minste forsøkte de seg på litt variasjon i outland.

 

At ting ikke er "epic" lengere så tror jeg folk må sette seg litt inn i hva epics er. Fra item level 187 til 212 klassifiseres items som "superior", fargen spiller ingen trille. De fleste om ikke alle heroics emblem er rundt 200 i item level. Om du skal ha det som spillet klassifiserer som Epic må du på 213 og oppover og disse itemen dropper bare fra heroic raids. Så som jeg har sagt, heng dere nå ikke opp i hva som er fargen på itemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...