Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig tragiske greier! Synes det er bra at gamer får holde domene og merkenavnet. Det vil hjelpe på videre drift av siden. Det største tapet her, er at gamer ikke får bruke diskusjon.no, som er norgest største og beste forum.

 

Men lykke til, blir spennende å se hva framtiden bringer :)

Lenke til kommentar
Men, alle dere som maser om at edda media omtrent har sparka ut gamer. Hvordan vet dere dette? Dere har absolutt ingen peil på hva som har foregått her, it takes 2 to tango som man sier. Hvorfor skulle edda media ha interesse av å sparke ut en side med sterk vekst og stor kundemasse??

Det hadde jo ikke vært noe problem i utgangspunktet om Edda Media aldri hadde kommet inn i bildet. Det er ihvertfall min hovedårsak til å skylde på Edda.

Lenke til kommentar

Veldig dumt på mange måter, men samtidig får gamer.no da frie tøyler til å gjøre hva enn de vil, uten å styres og formes etter 4 andre sider.

 

Samtidig blir det større konkurranse og med en ny tek.no spillside som kan gi enda mer dybde og større fokus.

 

For min del blir det vel bare to forumkontoer på to sider.

 

Veldig dumt også. Tek.no, sammen med gamer begynt jeg endelig virkelig å like.

Lenke til kommentar
Men, alle dere som maser om at edda media omtrent har sparka ut gamer. Hvordan vet dere dette? Dere har absolutt ingen peil på hva som har foregått her, it takes 2 to tango som man sier. Hvorfor skulle edda media ha interesse av å sparke ut en side med sterk vekst og stor kundemasse??

Det hadde jo ikke vært noe problem i utgangspunktet om Edda Media aldri hadde kommet inn i bildet. Det er ihvertfall min hovedårsak til å skylde på Edda.

Med andre ord ligger den faktiske skylden hos de som solgte Hardware Online AS til Orkla Media, og ikke hos Edda. Jeg mener, dette hadde ikke skjedd dersom grådigheten hos Hardware Online AS ikke hadde tatt overhånd.

 

Eller, om du skal trekke dette enda lenger, skylden ligger hos Martin L. Wirak som lot Hardware-Norge utvikle seg til noe mer enn en prisportal på Geocities.

Lenke til kommentar
Men, alle dere som maser om at edda media omtrent har sparka ut gamer. Hvordan vet dere dette? Dere har absolutt ingen peil på hva som har foregått her, it takes 2 to tango som man sier. Hvorfor skulle edda media ha interesse av å sparke ut en side med sterk vekst og stor kundemasse??

Det hadde jo ikke vært noe problem i utgangspunktet om Edda Media aldri hadde kommet inn i bildet. Det er ihvertfall min hovedårsak til å skylde på Edda.

Du kan ikke spå om slikt. Da kan du like gjerne si at håvard og gjengen er skyld i alt, siden de valgte å selge til daværende Orkla media.

 

EDIT: TEE sa det enda bedre.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Ukult.

 

Har dessverre ingen tro på at en ny tek.no/gamer-avdeling vil kunne tilby det samme som dagens gamer.no, og vil dermed gå av med døden i løpet av en kort tid.

 

Lykke til videre, gamer.no. Kommer innom ofte, selv om jeg ikke blir å benytte meg av et eventuelt nytt forum hos dere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...