Gå til innhold

Håndballkafeen - Generell håndballdiskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nivået på kvinnelagene i CL har nok falt en del de senere år, spesiellt det siste. Samtidig som Itxaco gjorde minst to idiotiske ting som å pådra seg to tullete utvisninger. Og folkens? Tror ikke alle her inne er fra Larvik.

 

Når du skriver at det var godt å høre Bredeli, da tenker du på engasjementet sant?

Lenke til kommentar

Trist å se Heidi Løke i Larvik-drakta for siste gang på iallefall 2 år. :ermm: I dag er vi vel alle fra Larvik, eller Step_up?

 

Trenger da ikke å være fra Larvik...Men, Tertnes får ihvertfall CL-kvallik :) (dog vil ikke det hjelpe uten at man henter inn backups i 3 posisjoner og ny trener/evt mer kompetanse på trenersiden)

 

 

La oss heller holde med det andre laget, vi er jo tross alt ikke fra Larvik! :roll:Jeg er fra Oslo, betyr det at jeg ikke får holde med Larvik i Champions League?

 

Jeg har da bare sagt at jeg ikke tror at alle er fra Larvik :roll: og har da ikke sagt noe om hvem du kan holde med :hrm: ...

 

Og som jeg trodde så var ikke Tertnes bra nok til å kvalle seg. har ikke god nok dekning på sidebackene til å slå Sävehof og mangler vel den kvaliteten til å ta opp kampen med Larvik på kort sikt. Men tror jo at de snart mister klassespillerne i førsterekken og Tertnes sin førsterekke er bedre enn Larvik sin andrerekke...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hvor i all verden er alle folkene her inne?!?!?!?!?!

 

Thorir:GÅ AV! Det som skjer på banen nå er ditt ansvar! og jeg tviler på at andre folk med litt håndballkunnskaper ville gjort det like rævva...Møter vi litt motstand under din ledelse, så skjer dette her...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Smitteeffekt? er jo en dansk sport...og idrettshaller har man jo alltid bruk for og det letteste da er jo å lage håndballbaner...

ig jeg vil da si at det er en populær sport i Europa...Den holder jo stor status i Sverige, Danmark, Tyskland, Spania(selv om det er en pissemauridrett internt i Spania, for der holder vel basket, fotball, sykling og tennis høyere standing + sikkert en del andre idretter.) og Ungarn, m.fl...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...