Gå til innhold

Håndballkafeen - Generell håndballdiskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det finnes flere eksempler på store idrettsutdøvere som har kommet sent igang. Mye av den viktigste utviklingen skjer jo i den perioden du stod over, men det er opp til deg selv hvor god du vil bli. Hvis du trente håndball i 8 år har du hvertfall et bra grunnlag å bygge videre på.

 

Jeg synes du skal starte på igjen. :)

Lenke til kommentar

Det er jo aldri forseint! I og med at du har spilt håndball før vil nok de gamle kunskapene komme fort tilbake :) Det kan kanskje bli vanskelig å komme godt inn i miljøet på et lag hvis de andre er kjempe gode(Har selv opplevd dette). Men hvis du bor i nærheten av Holmlia er det bare å komme på treningene våre, vi tar imot alle nye! :D Klokka 9 tirsdag og torsdag ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Du trenger god ballteknikk og kunne lese spillet, også trengs jo selvfølgelig styrke og kondisjon. Kondis og styrke er vell det enkleste og trene opp, ballteknikk og spilleforståelse er litt værre.

Det med vekten som den over meg nevner kommer vell litt ann på om du er gutt eller jente. jenter trenger ikke være spessielt store for å være gode, mens på gutta er det nok en liten fordel.

 

EDIT: Spiller selv aktivt håndball, og vil vell si at jeg er over gjennomsnittet god. Uten at det er meningen at jeg skal virke overlegen ;P

Endret av 0usty
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...