Gå til innhold

F.E.A.R 2 demo - Diskuter her!


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så irriterende på begynnelsen når du er inne i den skolen. Hu dama / heksa eller hva det er kommer fram og tilbake.

 

Jeg klikker helt og skyter den personen når jeg ser den inne i bygget :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Lastet denne ned til PS3 eg også. Blei ikkje imponert over grafikken noen grad, og det var alltfor mange tilfeller med framedrops. Dog, var stemningen på topp og det var bra uhyggelig på denne skolen.

 

Tror eg skal teste demoen på 360 istedet for eit bedre intrykk, da den visstnok er noe bedre teknisk der.

Lenke til kommentar
Dette ble for skummelt for meg :blush:

 

Dunedain da!

 

Du må jo vente til natten senker seg for alvor!

Følg denne oppskriften, postet i et kommentarfelt av Core2Dude, så får du virkelig en skummel følelse!

 

 

 

 

Krav til spilling av FEAR 2:

 

- Tidspunkt, mellom 00.00 - 05.00

- Stummende mørke, god kontrast og lys på skjerm.

- Gode høytallere som gjengir alt fra klareste diskant til dypeste bass!

- Skal justeres til et høyt lydnivå.

- Kun du _alene_ skal sitte i rommet.

- Spille med god innlevelse, ræva på tuppen av stolen og snuten skal være 30-50cm fra skjermen.

 

Da får du en riktigF.E.A.R stemning, og spesielt med sorrunder annleg så du hører lyden og fottrinnene bakfra!

 

:)

Lenke til kommentar
30-50cm fra 46tommeren.. da trur jeg hjerteattakk hadde vært rett rundt hjørnet Paisley :p

Sliter fortsatt med litt traumer fra min første natt alene med Dead Space, ble mye byksing i sofaen gitt.. :ninja:

 

Satt noen cm foran 42 tommeren jeg, og det funket helt fint. :innocent:

 

Hadde jeg prøvd det Paisley, hadde jeg dødd av redsel :p

 

 

Sant,sant :)

Lenke til kommentar

Sukk. Ny F.E.A.R.? Har enda ikke fått ned pulsen etter den gamle gode. satt i mørket med hodetlf og spillte. skulle ned en stige, akkurat når jeg snur meg for å klatre ned så står den lille jenta der. Samtidig tok dama mi meg på skulderen for hun skulle si meg noe. Hylte som en liten jente. Hun så bare rart på meg.

Lenke til kommentar
Sukk. Ny F.E.A.R.? Har enda ikke fått ned pulsen etter den gamle gode. satt i mørket med hodetlf og spillte. skulle ned en stige, akkurat når jeg snur meg for å klatre ned så står den lille jenta der. Samtidig tok dama mi meg på skulderen for hun skulle si meg noe. Hylte som en liten jente. Hun så bare rart på meg.

 

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...