Gå til innhold

F.E.A.R 2 demo - Diskuter her!


Gjest

Anbefalte innlegg

Likte demoen veldig godt faktisk :) Haha, inne på sykehuset og i ett av rommene der du får se alle de døde soldatene og når det kommer sånne spøkelser mot deg, må ha vært det skummleste jeg har opplevd på lenge i et spill :p

 

 

La dog ikke noe merke til fps droppene og de "utvaska" fargene som er nevnt tidligere .. Synd jeg ikke har en 360 som jeg kunne sammenlignet med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe eg la merke til er kor detaljert alt er, leste alle plakatene og etikettene som var der.

Fekk en kald følelse gjennom kroppen kver gang Alma dukket opp :)

 

pc versjonen ser best ut når det gjelder grafikk. ble ganske skuffet av ps3 demoen. annbefaler pc demoen til dei med pc til det.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Hehe, eg er faktisk enig med deg Pentumsmart :)

 

+1.

 

Det samme tenkte jeg når jeg spilte igjennom demoen i stad. Noe med siktingen på maskingeværet som virkelig gir meg KZ2 følelse samt spillet som sådan! :)

 

La dog ikke noe merke til fps droppene og de "utvaska" fargene som er nevnt tidligere .. Synd jeg ikke har en 360 som jeg kunne sammenlignet med.

 

Jeg merket heller ikke noe til fps droppene eller "utvaskene" farger hos meg. Fungerer knirkefritt og ahr ikke opplevd dårlig framerate. :)

Lenke til kommentar
Krav til spilling av FEAR 2:

 

- Tidspunkt, mellom 00.00 - 05.00

- Stummende mørke, god kontrast og lys på skjerm.

- Gode høytallere som gjengir alt fra klareste diskant til dypeste bass!

- Skal justeres til et høyt lydnivå.

- Kun du _alene_ skal sitte i rommet.

- Spille med god innlevelse, ræva på tuppen av stolen og snuten skal være 30-50cm fra skjermen.

Herregud, dette hadde tatt meg av dage. :p

Lenke til kommentar

Spillet var ikke for meg, syns spillet burde være et testament på at dagens FPS spill har nådd en grense. Det er ikke artig lenger eller utfordrendre.

Trange ganger, skyt alt som dukker opp .... nå vil jeg se noe nytt. Løpe gjennom vegger, ordentlig skadesystem. 1 kule skal stoppe det meste av motstandere. I spillet her må du tømme et magasin på folk, ellers fortsetter de som vanlig. Å møte 100 soldater skal være pent umulig, la meg føle action. Gi meg gameplay... pek og skyt blæh!

 

Hadde jeg vært spilldesigner skulle jeg latt gamere oppleve helvete. Gitt dere en dritsvær jungel hvor det er nesten umulig å få øye på fiender, 1 kule skal være nok til at du blir livstruet skadet så du faktisk blir REDD om du hører skudd. Det gjør man ikke i dagens spill. Muligheter for å kutte ned kvister og trær, lage egne feller ved hjelp av fysikk. Utenom våpen kunne man hatt jaktkniver som man kan kaste og evt bruke på å avvæpne folk. Samt kunne ta folk til fanger. Utviklere idag har ikke kreativitet .....

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel hva du egentlig røyket gjennom spillet? xD

Hvordan det?

 

Å sammenligne grafikken i Fear2 med Killzone 2, blir som å sammenligne bestemora di og Eva Mendez :)

 

Nå har jo ikke grafikken blitt nevnt som bidragsyter til KZ2 følelsen, men jeg syntes iallefall at jeg satt igjen med litt den stemningen pga. det litt brune miljøet, våpnene ( maskingeværet) og fiendene.

 

:)

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel hva du egentlig røyket gjennom spillet? xD

Hvordan det?

 

Å sammenligne grafikken i Fear2 med Killzone 2, blir som å sammenligne bestemora di og Eva Mendez :)

 

Nå har jo ikke grafikken blitt nevnt som bidragsyter til KZ2 følelsen, men jeg syntes iallefall at jeg satt igjen med litt den stemningen pga. det litt brune miljøet, våpnene ( maskingeværet) og fiendene.

 

:)

Grafikken er virkelig en bidragsyter til Killzone 2-følelsen.

 

Egentlig så burde ikke noen som ikke har spilt spillet fra start til slutt uttale seg om hva som er Killzone 2-følelsen, og hva som ikke er det.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel hva du egentlig røyket gjennom spillet? xD

Hvordan det?

 

Å sammenligne grafikken i Fear2 med Killzone 2, blir som å sammenligne bestemora di og Eva Mendez :)

 

Nå har jo ikke grafikken blitt nevnt som bidragsyter til KZ2 følelsen, men jeg syntes iallefall at jeg satt igjen med litt den stemningen pga. det litt brune miljøet, våpnene ( maskingeværet) og fiendene.

 

:)

Grafikken er virkelig en bidragsyter til Killzone 2-følelsen.

 

Egentlig så burde ikke noen som ikke har spilt spillet fra start til slutt uttale seg om hva som er Killzone 2-følelsen, og hva som ikke er det.

 

Så du mener at grafikken i F.E.A.R kan sammenlignes til en viss grad, KZ2s grafikk?

 

 

Og ja, man skal aldri uttale seg for mye om noe man aldri har testet fult ut, og derfor skal jeg være forsiktig med å si for mye.

Vil allikevel si at etter å ha spilt KZ, Killzone: Liberation og testet betaen av KZ2, må det være lov å ha en viss formening, uten at det trenger å være riktig?

Skal selvfølgelig vente med å prate for mye om spillet, eller vike som en proff, før spillet er rundet og jeg sitter med et glis om munnen etter å (forhåpentligvis) ha storkost meg! :)

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel hva du egentlig røyket gjennom spillet? xD

Hvordan det?

 

Å sammenligne grafikken i Fear2 med Killzone 2, blir som å sammenligne bestemora di og Eva Mendez :)

 

Nå har jo ikke grafikken blitt nevnt som bidragsyter til KZ2 følelsen, men jeg syntes iallefall at jeg satt igjen med litt den stemningen pga. det litt brune miljøet, våpnene ( maskingeværet) og fiendene.

 

:)

Grafikken er virkelig en bidragsyter til Killzone 2-følelsen.

 

Egentlig så burde ikke noen som ikke har spilt spillet fra start til slutt uttale seg om hva som er Killzone 2-følelsen, og hva som ikke er det.

 

Så du mener at grafikken i F.E.A.R kan sammenlignes til en viss grad, KZ2s grafikk?

 

 

Og ja, man skal aldri uttale seg for mye om noe man aldri har testet fult ut, og derfor skal jeg være forsiktig med å si for mye.

Vil allikevel si at etter å ha spilt KZ, Killzone: Liberation og testet betaen av KZ2, må det være lov å ha en viss formening, uten at det trenger å være riktig?

Skal selvfølgelig vente med å prate for mye om spillet, eller vike som en proff, før spillet er rundet og jeg sitter med et glis om munnen etter å (forhåpentligvis) ha storkost meg! :)

Nei, kan ikke sammenlignes på noen måte :)

 

Killzone 2s grafikk er ikke bare grafikk, det er en atmosfære som får deg til å glemme at du spiller et spill, og ikke ser en førsteklasses actionfilm.

 

Folk tror at grafikk bare er blankpolerte teksturer og sol som skinner igjennom blader, mens det egentlig handler om hvordan du klarer å trekke paralleller fra det virkelige livet til deg du ser på skjermen.

 

Det er en grunn til at folk ser screenshots fra Killzone 2, og fremdeles ikke klarer å bli imponert over hvordan det ser ut. Det er enkelt og greit fordi det ikke går an å se grafikken til Killzone 2 via et screenshot. Til nøden kan du greie å oppfatte deler av atmosfæren via en directfeed-film, men det blir fremdeles ikke det samme.

Lenke til kommentar

Testet nettopp dette, og jeg spilte igjennom hele demoen. Fort gjort.

 

Det som overasket meg stort var hvor smooth det gikk, selv med et så svakt skjermkort som HD 4670. 1360x768 med alt på max, 8x AF og 4x AA gikk 100% smooth. Selv 1680x1050 med samme instillinger var helt spillbart. Kunne ikke merke noe hakking selv om jeg så etter det. Men, det føltes mer flytende på 1360x768.

 

Har de fjernet høyeste detaljnivå på demoen?

 

Det første FEAR spillet var mye mer krevende, og det er ingen overdrivelse.

 

En ting som var irriterende var loadingen. Kjører 4GB RAM, men fortsatt stoppet alt opp i 1-2sek her og der. Nå kjører jeg riktignok Win7, og det kan hende at problemet ligger her, og ikke i spillet.

 

Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...