Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det var slik at Disney ikke la ut for billetter lenger jeg?

 

Dette skjemaet der vi skal fylle ut toppen og de fra Disney eller international services skal fylle ut nederst? Det fikk i alle fall jeg på mail. Dette online skjemaet fikk vi en link til på en annen mail.

 

Det står at vi skal ha med attesten på intervjuet, men at vi kan ettersende det dersom vi ikke får den før intervjuet :)

Lenke til kommentar

Var ganske mye egentlig, men var sånn fin flyt i det. Gikk liksom bare i hverandre.

Hvorfor jeg ville jobbe i Disney, hva jeg ville videre i livet, om jeg var forberedt på å bo sammen med mange andre, også fra andre kulturer, tidligere jobb, hvorfor jeg søkte på f&b... Og litt andre småting. Også fikk jeg spørre om ting selv. :)

Men som sagt så aner jeg virkelig ikke om det var bra eller om jeg bare følte det. Gikk ikke kjempebra. Har aldri snakket så dårlig engelsk før, men gikk ikke dårlig heller.

 

Tenker du å søke Cammol?

Lenke til kommentar

Fikk jobb i Attractions :) Var på intervju på Lørdagen, og sa jeg kunne jobbe hvor som helst egentlig. Hun franske dama ringte meg bare plutselig, og sa at jeg fikk jobben og lurte på om jeg kunne reise den 6. Desember. Så det ble plutselig jul og hele pakka over dammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...