Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tar det før man blir servitør hvis jeg reiser vinteren 2013? Har hørt det er smartest å reise tidlig på sommeren, for da blir man fort servitør, men jeg kunne gjerne tenkt meg å jobbe et halvt år først når jeg er ferdig på VGS (går siste året på VGS nå) og tjene inn litt penger før jeg drar.

Lenke til kommentar

Nytt system; etter ein har vore i seating i 30 dagar så får ein eit hefte på 40 sider om ting som man må kunne som servitør, bla; vin, frokost, lunsj, middag, drinkar osv osv osv... ein tar så ein skriftleg prøve, som ein må ha 85 % rett på for å bestå.

 

Etter ein har bestått kan ein få culinary dato, dvs at du tilbringar ein dag på kjøkkenet og lærer korleis ein lagar dei forskjellige rettane. Same kvelden har du spiel, dvs; at du latar som ein manager er ein kunde og du forklarar hn om korleis ting i restauranten er sett opp, litt om maten osv osv osv...

om du består spielet byrjar du i service training, dvs; at du får ein trainer og følgjer med han/ho når han/ho jobbar i restauranten, du får prøve å vere servitør.

 

Etter training har du assesment, dvs; at du har fire bord i restauranten og du skal være servitøren deiers. På eitt av dei borda sit det ein manager, ein koordinator (nesten manager) og traineren din. Klarar du assesmenten din så er du i service.

 

Trur eg.

Lenke til kommentar

Litt vanskeligere enn det var før ja. Er du der nede nå Cincera92? Vet du om man kommer inn i service etter når man kom, så lenge man har bestått prøvene?

Eg er her nede no ja. Når ein kan og har tatt og bestått den skriftlege prøva så dømmer dei litt etter når du kom og korleis recordcardet ditt ser ut, er ikkje heilt sikker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...