Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva står det i mailen din da, lilletrille? Er den annerledes?

 

For på meg virker det som at karrii sin mail tyder på at hun helt klart har fått jobben, de har bare ingen dato enda. Mens på venteliste kan det være litt mer usikkert.

 

i mailen min står det:

"Dear Candidate,

 

 

Thank you very much for participating in the Walt Disney World recruitment. We enjoyed meeting you and learning more about your home country.

 

You passed your interview for the Walt Disney World International Cultural Representative program but based on your interview result, you are on the waiting list.

 

We do not have a departure date for you at the moment. It may take some time (some weeks or months) before we have a cancellation or more available positions. Please be sure we will call you if an available position comes up to give you a departure date and explain the process. In general, depending on the cancellation, we try to make offers at least 2 months before the departure in order for you to get organized.

 

Being on the waiting list means that we can not guarantee you to have a departure according to your availabilities & your jobs preferences. If we don’t have any departure coming up before December 2011, we will not be able to offer you a later departure and you will need to reapply for the next selection if you are still interested in the program."

 

så det virker som om det er mer usikkert i denne mailen enn i den mailen som hun andre fikk. så skal man tolke dette som om jeg er på en venteliste nummer 2 på en måte? isfåll virker det jo som om det er enda mindre sjans for at jeg kommer ned dit...

Lenke til kommentar

Ja, det er jo helt klart en litt annen email, det virker som om karrii sin er litt tydligere på at hun har fått jobben.

 

Men jeg vil likevel si sjansene for dere på venteliste er ganske god. Det er som sagt alltid folk som ombestemmer seg før de drar, ombestemmer seg etter en uke eller to der nede, folk som blir terminated og sendt hjem til Norge, drar hjem før osv osv. Skjer HELE tiden. Så ikke gi opp :) Det er vel bare det at dere kan måtte vente en stund også plutselig få en veldig snarlig dato å reise på..

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme svar som deg lilletrille92, og krysser fingra for at vi blir med ;)

 

Men det jeg lurer på er om det er noen her som har stått på samme liste som oss? Og om de har kommet med? Om sjansene er store liksom? Syns det var litt rart formulert det som stod i mailen jeg fikk, ble ikke akkurat så mye klokere... Og det var jo egentlig ikke så veldig mye som skilte den fra den mailen der de "ble lovet" jobb, men ingen dato.

 

Hater det å ikke vite noe om jeg kan dra dit eller ikke, eller om jeg bare skal glemme hele greie og satse på å skaffe studieplass og leilighet til høsten istedet.

Lenke til kommentar

Jeey :) Liker det jeg ser.

Skulle bare ønske jeg hadde visst avreisedatoen min da.. Det blir først da det blir virkelig på en måte. Er livredd for at jeg egentlig ikke har fått jobb, at de har gjort noe feil eller no. Og tålmodighet har aldri vært min sterke side..

Lenke til kommentar

I dag så går fristen ut for å betale det pengebeløpet som kreves for at avreisedatoen din skal godkjennes (for dei som kom inn på "førsteinntaket"). Om du ikkje har betala innan no, så tek dei det som eit "nei" til at du vil ha jobben. Det er antakeleg nokon som seier nei til jobben og dvs; at folk som ikkje har fått ein avreise dato burde bli kontakta snart slik at dei får "erstatta" dei som ikkje ville ha jobben, om Disney følger min logikk :) Tenkte at folk ville vite det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor dra helt til Disney World når du kan jobbe i fornøyelesesparker her i Norge?

Fikk selv sommerjobb i Kongeparken :D

 

 

Gratulerer! MEN; ein får då ikkje sjansen til å bu i eit anna land og oppleve ein anna kultur, lære engelsk endå betre enn du evt. kan frå før av, bu og møte med masse menneske frå andre kulturar, reise på road trip i USA når.du.vil, osv osv osv :)

 

I tillegg så er sommarane i Flordia litt meir fargerike enn dei i Noreg OG det er varmare i Florida året rundt.

Så er det likebra å jobbe i Noreg som i Florida? Det kjem jau an på den som ser :)

Lenke til kommentar

I dag så går fristen ut for å betale det pengebeløpet som kreves for at avreisedatoen din skal godkjennes (for dei som kom inn på "førsteinntaket"). Om du ikkje har betala innan no, så tek dei det som eit "nei" til at du vil ha jobben. Det er antakeleg nokon som seier nei til jobben og dvs; at folk som ikkje har fått ein avreise dato burde bli kontakta snart slik at dei får "erstatta" dei som ikkje ville ha jobben, om Disney følger min logikk :) Tenkte at folk ville vite det ;)

 

 

 

Det er nice!! Venter i spenning, takk for info :D

Lenke til kommentar

Hei!

Dette var en super tråd med masse nytting info! :)

Fikk fryktelig lyst til å sende søknad etter å ha lest gjennom hele tråden, men nå er jo intervjurunden over for våren, og såvidt jeg har forstått blir det ikke nye intervjuer før i oktober? Jeg hadde håpet på å få reise over i løpet av høsten, og jeg leste at det var noen som fikk tilbud om telefonintervju etter å ha sendt søknad på denne tiden av året.

Det jeg lurte på da, var om det vil lønne seg å sende søknaden til den mail adressen som har blitt nevnt flere ganger i tråden slik at jeg kunne skrevet noen ord om når jeg gjerne vil jobbe og gjort søknaden litt mer personlig, eller om Disney kun vil ha søknader sendt gjennom International Services hjemmesiden?

Jeg føler at det er lettere å skille seg ut fra de andre søkerne, og kanskje dermed bli tilbudt telefonintervju, ved å sende mail, men ettersom jeg ikke fant noe annet sted enn her i tråden at det går an å sende søknad på mail ble jeg litt usikker.

 

Setter stor pris på svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...