Gå til innhold

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror noen forsnakket seg litt. Det kommer ingen tråd "til bilder", men det kommer snart informasjon om hvor man skal laste opp bildene sine. Bildeoverraskelsene kommer i boken. :)

 

Vi må imidlertid få kjørt et prøvetrykk først, siden vi har noen uavklarte spørsmål, som må avklares før vi kan begynne å ta imot bilder.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Så hvis jeg eksempelvis har et bilde fra 2008 som ikke ble postet i BK men som jeg liker godt, så kan jeg sende det inn?

Det er en del av planen; om et av to bilder kan være usett , har vi vel ikke tatt helt stilling til. Jeg selv synes at det bør vær en blanding nytt og kjent.

 

Men kravene til deltagelse er som tidligere sagt. Du må ha bidratt med bilder i 2008 for å være med.

 

Tom

Lenke til kommentar
Forumbok for hvem?

Utgangspunktet er at du er aktiv Akam bruker.

"Hvis du du lurer på om du har bilder gode nok til å bidra med, så er dette er en bok for dem "med et visst nivå av deltakelse" på Akam, så du selv må vurdere om du kvalifiserer. Vi som redaksjon forbeholder oss retten til refusere bidrag som vi mener ikke holder mål, både basert på aktivitetsnivå i 2008 på akam, og på rent fotografiske premisser."

Endret av Anew
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...