Gå til innhold

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vi trenger er i tilfelle at det som har blitt invitert til å sende inn redaksjonelle bilder faktisk gjør det. :) Jeg har ikke helt oversikten, men jeg tror vi har ganske bra med dem nå.

 

De redaksjonelle bildene skal forøvrig ha vært postet på Akam ila. 2008. Det er litt av poenget.

Lenke til kommentar

Kan forresten Fantomet rett datoen i post 454 456 SNØGGAST RÅD?

 

(For de som fortsatt er i tvil om datoen. Se lenke i min signatur som viser til omtalte post. Når Anew får fulgt min oppfordring skulle det være liten tvil om hvor og hvordan man finner ut av ting. Oppfordrer alle involverte til å lage tilsvarende lenke.)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Der hvor det står "kommentarer:" på opplastingssiden, er det kommentarer som skal være med i boken sammen med bildet?

Nei, det feltet er beregnet på nyttig informasjon til oss i redaksjonen. Vi har ikke tenkt å ta med kommentarer til bildene i boka.

 

Tom

 

Da misforsto jeg kommentarfeltet.

pytt-pytt, dere får kose dere med info jeg la inn :!:

Lenke til kommentar
Kan forresten Fantomet rett datoen i post 454 456 SNØGGAST RÅD?

 

(For de som fortsatt er i tvil om datoen. Se lenke i min signatur som viser til omtalte post. Når Anew får fulgt min oppfordring skulle det være liten tvil om hvor og hvordan man finner ut av ting. Oppfordrer alle involverte til å lage tilsvarende lenke.)

Fixed

 

PS: Kall meg bare Anew den grå. :fun:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Får vi brukere som ikke bidrar til boken kjøpt boken også? :S
Klabert :)

 

Men til full pris kostpris. Den sponsa prisen er forbeholdt deltakerne. Det forstår jeg forsåvidt godt. Kunne fort blitt svindyrt for JP hvis det hadde blitt stor etterspørsel.

Så hvis vi greier å få en lignede løsning neste år er det en god grunn til å delta aktivt.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Ublåsning (Advarsel: Denne posten inneholder smellfare :mad: ).

 

Som en del sikkert har fått med seg, så er det meninga at boka skal inneholde litt redaksjonelt stoff, presentasjon av utfordringer, treff o.l.

I den forbindelse har en del brukere blitt spurt om de kan tenke seg å delta med bilder fra disse aktivitetene, bilder som redaksjonene ønsker å bruke som ikkustrasjon av disse aktivitetene. En del har ikke svart. Det er helt greit, det tar vi som et tegn om at de ikke ønsker å delta.

 

De fleste har svart positivt. Men når vi ber om å få tilsendt filer i fullt format, altså filer som egner for trykking, da hører vi ikke noe fra noen av dere.

 

Så:

Kan de som sitter og trykker, se til å få fingeren ut av rævva og sende filer? Før delredaktørene går i spinn av å vente! Vente på noe som kanskje kommer, eller kanskje ikke kommer!!

 

Enten det, eller gi klar beskjed hvis du har ombestemt deg!!!

 

Disse stakkars delredaktørene har lagt ned mye arbeid i å plukke ut mulige kandidater. Vis nå litt respekt for det arbeidet folkens.

 

Utblåsing over. Phuh :ohmy:

 

Dere vet selv hvem dette gjelder, og hva som bør gjøres.

Jeg er ikke langsint av meg :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...