Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hetro gutt fantaserer om å bli pult av menn?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker pupper så jeg er når hereto. Men jeg ser ikke hva som skal være i galt å ha sex med en mann. Jeg føler ingen trang til å ha manne sex, men tankene rundt det er i hodet.

 

Sannheten er nok at mennesket er bifilt av natur. Slik som alle de andre tusenvis av pattedyrene der ute. Det finnes selvsagt unntak, noen folk er totalt rettet mot ett kjønn men jeg tror det er de færreste.

 

Tanker kan være snodige som du sier, men tror mange mange mange gutter opplever det samme som deg. Det er uansett bare snakk om gode følelser, la dem flyte fritt og gjør det du er komfortabel med og ingenting annet.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Man er bifil eller homofil vist man fantaserer om sex eller praktiserer sex med det samme kjønn, ferdig med det. Å si noe annet er å leve i fornektelse.

 

Virkelig?

Faktisk så er man ikke homofil med mindre man får følelser for en av det samme kjønn. Det du tenker på er homoseksuell. Og nei, bare fordi man har sånne fantasier er du ikke homofil.

Det var faktisk en av de 10 vanligste fantasiene til HETEROFILE menn. Forskjell på fantasier og på hva man ville gjort i virkeligheten.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Faktisk så er man homo med en gang man har sex med det samme kjønn.

 

Tidligere sa du at man er det hvis man bare fantaserer om en av samme kjønn...

Men det finnes de som kunne tenke seg å ha sex med samme kjønn, men aldri får følelser for en. Da vil jeg si at de er homoseksuelle, mens de som både vil ha sex med dem, og har følelser for en , de er homofile.

Lenke til kommentar
Faktisk så er man homo med en gang man har sex med det samme kjønn.

 

Jaha?!

 

Såååå... Fordi jeg har hatt sex med jenter - så er jeg automatisk hetro?!

 

Så fort man har sex med samme kjønn/fantaserer om samme kjønn og what ever, så er man homofil/bifil eller hva i svarte dere vil kalle det. Har man sex/fantasier om begge kjønn, så er man bifil. Ferdig med det. Å si noe annet er bare å leve i fornektelse.

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså ikke være homofil fordi jeg har hatt sex med jenter?

 

Les nå hva jeg skriver for faen. Har man sex med begge kjønn, så er man biseksuell eller hva dere nå kaller det for, er ikke godt å si på det forumet her. Har man tenninger og sex utelukket bare med samme kjønn, så er man homo. Har mann seksuell omgang med BARE det motsatte, samt bare fantasier om det motsatte kjønn, så er man hetro.

 

Det er ingen logikk i de der latterlige påstandene deres om at hetrofile mennesker kan ha fantasier om det samme kjønn, men fortsatt ha en hetrofil legning, det er bare tull!

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså ikke være homofil fordi jeg har hatt sex med jenter?

 

Les nå hva jeg skriver for faen. Har man sex med begge kjønn, så er man biseksuell eller hva dere nå kaller det for, er ikke godt å si på det forumet her. Har man tenninger og sex utelukket bare med samme kjønn, så er man homo. Har mann seksuell omgang med BARE det motsatte, samt bare fantasier om det motsatte kjønn, så er man hetro.

 

Det er ingen logikk i de der latterlige påstandene deres om at hetrofile mennesker kan ha fantasier om det samme kjønn, men fortsatt ha en hetrofil legning, det er bare tull!

 

Les en gang til.

 

Svaret mitt til deg er, joda.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Så jeg kan altså ikke være homofil fordi jeg har hatt sex med jenter?

 

Les nå hva jeg skriver for faen. Har man sex med begge kjønn, så er man biseksuell eller hva dere nå kaller det for, er ikke godt å si på det forumet her. Har man tenninger og sex utelukket bare med samme kjønn, så er man homo. Har mann seksuell omgang med BARE det motsatte, samt bare fantasier om det motsatte kjønn, så er man hetro.

Det er ingen logikk i de der latterlige påstandene deres om at hetrofile mennesker kan ha fantasier om det samme kjønn, men fortsatt ha en hetrofil legning, det er bare tull!

 

Har du noe fakta som underbygger de påstandene? F.eks så leste jeg en undersøkelse som fant ut at 1 av 3 jenter har kysset/klint med andre jenter. Dette er jo et steg lenger enn fantasier, er det ikke? Betyr det at 1 av 3 jenter er bifile? Har mine tvil.

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså ikke være homofil fordi jeg har hatt sex med jenter?

 

Les nå hva jeg skriver for faen. Har man sex med begge kjønn, så er man biseksuell eller hva dere nå kaller det for, er ikke godt å si på det forumet her. Har man tenninger og sex utelukket bare med samme kjønn, så er man homo. Har mann seksuell omgang med BARE det motsatte, samt bare fantasier om det motsatte kjønn, så er man hetro.

Det er ingen logikk i de der latterlige påstandene deres om at hetrofile mennesker kan ha fantasier om det samme kjønn, men fortsatt ha en hetrofil legning, det er bare tull!

 

Har du noe fakta som underbygger de påstandene? F.eks så leste jeg en undersøkelse som fant ut at 1 av 3 jenter har kysset/klint med andre jenter. Dette er jo et steg lenger enn fantasier, er det ikke? Betyr det at 1 av 3 jenter er bifile? Har mine tvil.

 

Alle jenter liker jenter

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Men jeg er homofil.

 

Har ingen kilder, dette er tross alt en ting som bare krever sunn fornuft for å skjønne.

 

 

 

Morsomt at sexologer, leger og andre som sitter inne med ekstremt mye mer kunnskap om dette enn deg er uenige da :)

Men du vet jo sikkert best, du har jo..sunn fornuft. I tillegg til at du kaller de du diskuterer med for idioter og "mongoer".

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar

Var ganske sikker på at sexualitet var definert av sexuell tiltrekning.

 

Viss man er mann og ønsker å bli knullet av andre menn, da må man ha en viss sexuell tiltrekning mot de?

 

Vi kan jo definere det slik;

hetro, homo, bi -fil: sexuell og emosjonell tiltrekning

hetro, homo, bi -sexuell: KUN sexuell tiltrekning

 

Viss vi bruker dette som utgangspunkt kan vi da si at trådstarter er Hetro-FIL og BI-Sexuell.

 

Dette er vel ikkeno å henge seg opp i EGENTLIG, men å diskutere er gøy...

 

Det virker som det er 50/50 om hva folk mener om det er normalt eller ikke..

 

 

så bottom line; trådstarter kan definere seg hvordan han vil, fil, sexuell, normal, unormal...

Lenke til kommentar

Det er først og fremst forskjell mellom fantasi og virkelighet. Er ikke sikkert trådstarter hadde syntes det hadde vært så digg å bli pult av en mann, selv om han fantaserer om det.

 

Dessuten, who cares? Gjør det du liker å gjøre. Disse termene er feilaktige og unøyaktige og bidrar på en måte med "seksuell segregering". Drit i dem. Pul en mann om du vil, pul ei dame om du vil. Du er ikke automatisk homo om du puler en mann, på samme måte som du ikke er automatisk hetero om du puler et kvinnfolk.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...