Gå til innhold

Nytt spill fra Bethesda

Anbefalte innlegg

Skrevet

games_roguewarrior-feature.jpg

Var nettop inne på Bethesda's hjemmeside for å se det noe nye ting om ett nytt Oblivion , men fant ikke mye , men jeg så også at de drev å jobbet med et nytt spill, Rogue Warrior. Med tanke på alle de gode spilla Bethesda har gitt oss så tipper jeg denne blir bra og skal i hylla mi. Hva tror du ?

Tidligere spill som Bethesda har gitt oss er Oblvion, Morrowind og Fallout3

Her er info om Rogue Warrior fra sidene til Bethesda

Rogue Warrior

Platform: Xbox 360™, PLAYSTATION®3, Windows

ESRB Rating: Rating Pending

Rogue Warrior is a story-driven shooter that provides team-based tactical combat set in massive, contiguous levels using Unreal 3 streaming technology. Central to the game's single and multiplayer experience is the idea of a freeform battlefield, where players are given the freedom to choose how to complete a given objective, allowing for creativity and surprises, rather than heavily scripted events and tightly contained spaces traditionally used in this genre.

An advanced AI system allows NPCs to react and fight realistically, see and hear others, and respond as a team. Rogue Warrior offers a new take on the multiplayer experience, with 10 gameplay modes and a system whereby maps are created using tiles that are selected by each team. Rogue Warrior's tiling system allows users to experience over 200 maps in both day and nighttime settings. In addition, the campaign features solo and on-the-fly cooperative play for up to four players, where anyone can join or leave an existing campaign game at any time without having to go to menus or save progress.

In Rogue Warrior, you play Dick Marcinko, leader of an elite SEAL unit trapped behind enemy lines in North Korea on a covert mission to assess the threat posed by North Korea’s nuclear arsenal. When war breaks out between North and South Korea, you must try to lead your team back into South Korea while greatly outnumbered and with no support and limited resupply. Your journey will take you through a variety of never-before-seen environments inside of North Korea, including submarine pens, shipbreaker yards, prison camps, and more.

Screenshots :

RogueWarrior01B.jpg

RogueWarrior02B.jpg

RogueWarrior03B.jpg

Besøk Bethesda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den grafikkmotoren Bethesda bruker er ikke mye tess. Håper npcene får noe annet enn de blanke stirrende fjesene sine oblivion og fallout 3 er så kjent for.

Skrevet

Spennende...det meste som Bethesda tar på blir til gull. Så det her kan bli spennende, ang gfx så er nok det for tidlig å si noe som helst om synes jeg.

Og bedre om dem lager et spill som ser bra ut og flyter på mest mulig maskiner en at noen få skal få et spill som faktisk flyter ok.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

er ikke gfx hore, men foretrekker å se lenger enn 5m fremover!

Skrevet

Tviler på at dette er Bethesdas neste storsatsing. Maryland-teamet er jo best på RPG og jeg kan ikke se for meg at akkurat dét teamet satser på noe annet. Håper bare på TESV jeg! :)

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Bethesda er kun utgiver så vidt jeg veit. Spillet utvikles av Zombie Studios, som er mest kjent for å jobbe på America's Army.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet
Er ikke de screenshotene der ganske gamle? Og er det samme utviklerteam som lager dette? Synes ikke det stråler Bethesda ihvertall, som i, teamet som lagde Oblivion og Fallout 3. 

De samarbeider hvertfall med Zombie Studios. :)

Skrevet
Er ikke de screenshotene der ganske gamle? Og er det samme utviklerteam som lager dette? Synes ikke det stråler Bethesda ihvertall, som i, teamet som lagde Oblivion og Fallout 3. 

De samarbeider hvertfall med Zombie Studios. :)

Det forklarer saken litt bedre. Da er det vel ZS som er utviklerne, mens Bethesda som er utgiverne. Håper iallefall Bethesda bruker tiden sin på Elder Scrolls 5 eller jobber hardt med F3 DLC istedenfor dette.

Skrevet

Dersom Bethesda følger sine egne fotspor så har de vel splittet teamet sitt i to. Étt team som forsker på nye duppeditter og grafikk-stash til TESV og étt team som jobber med DLC. :)

Skrevet
Dette så veldig lite imponerende ut til å være Bethesda. Og hvorfor den utrolig dårlige bloomen de har der? Bloomen i Oblivion så jo bedre ut.

070119.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...