Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

2 digge sanger :cool:

Lenke til kommentar

Slick Rick er vel nærmest som kongen av Storytellin' å regne, og han bidrar absolutt her, ja. Ble bare satt ut av Chamillionaire sine skills, og glemte i forbifarten å gi props til mer kjente (for meg) the ruler sitt bidrag.

 

Velkommen til tråden, Såpestykke! Jeg liker smaken din. Husk: bare en youtube-video pr post. Vi prøver å begrense postingen av youtube-videoer slik at tråden ikke bare blir en endeløs remse sjelløse innlegg med kun youtube-videoer.

Endret av Torbjørn.
Lenke til kommentar

På tide med noe hvit musikk igjen. Kom over denne låta forrige uke, aldri hørt den før.

 

Eminem - Any Man

 

Flott å høre god, gammel Em. Måten han leker med ord og setninger til tider gudesendt. Jeg står fortsatt for at Marshall Mathers LP er det beste hiphop-albumet verden har sett. Det kom perfekt ut i forhold til alderen min, og var skiva som introduserte meg for hiphop. Etter å ha vandret rundt i hiphop-jungelen i noen år, finner jeg fortsatt ikke en like gjennomført tøysete, samfunnskritisk, morsom, tøff, hatefull og sårbar rapskive.

Lenke til kommentar

Fortsatt utrolig høyt nivå i tråden, spesielt de siste sidene, bra! :) Blitt lite posting fra meg, men så har blitt lite ordentlig hiphop-lytting i det siste også. :/

 

Torbjørn: Hip Hop Police er en wonder-sang, rett og slett. Sangen funker for alle har jeg merket, uansett hvor mye man har hørt/liker hip hop. En sang jeg har hørt på jevnlig siden singelen kom ut, og fortsatt langt fra lei. Når Chamillionaire har den riktige beaten å flowe på synes jeg det er svært få som er på hans nivå, som f.eks. her og In The Trunk.(se nedenfor) Desverre er det bare et fåtall av sangene på albumene hans som har den samme energien, og det er mange flere av de litt tregere balladevissvass-sangene som jeg ikke synes han tar seg så godt ut på. Det er min preferanse selvfølgelig, er klart mange som liker det også.

 

Chamillionaire - In The Trunk

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Han frontet å være tøff og en gangster til tross for å være liten og spinkel. Men han viste virkelig at han var dette også

 

QUE

 

Åja, beklager det, tenkte meg ikke helt om. Takk :thumbup:

 

Også får du ikke lov til å poste mer enn en video i hvert innlegg.

Og ikke quote en hel video heller.

I det hele tatt: youtubevideoer er greit av og til, men hold det på et lavt antall.

Ok beklager, leste gjennom første siden nå ;)

Lenke til kommentar
Dette er en sang jeg har hørt på utrolig lenge nå. Det er ikke den vanlige type rap jeg pleier å høre på, men den er utrolig avslappende. Artisten heter The Art of Fact og sangen heter Freedom Seed. En vakker dag da jeg gikk igjennom spillelisten min møtte jeg på sangen. Aner ikke hvordan den har havnet der. Kos dere.
Lenke til kommentar

Mykill Miers ja :) Husker jeg kjøpte debutcden hans for en del år siden. Er noen okei sanger der, men ikke det helt store. Det er ikke ofte i cdspilleren for å si det sånn. Denne og denne er vel de jeg husker og likte best.

 

The Art Of Fact skal lett sjekkes ut mer. Virker veldig lovende. Takk for tipset :)

 

Er Skilled Trade et instrumental album stoltz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...