Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hadde det bare vært en mer spennende rapper enn Royce. PHryme hadde fungert med Rakim også.

 

Gleder meg likevel til å høre hva Premo leverer. Leser han bare har samplet Adrian Younge, og det i seg selv er jo spennende nok.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

 

3 utrolig gode artister i denne. Houston, Texas, 1995

Virker som du poster endel spennende, har ikke kikket på det ennå. Må bare minne om at regelen om kun en video i hver post ikke er for at man skal poste 5 innlegg etter hverandre ;)

Vi har hatt en bra kultur her inne lenge. Det er det beste med tråden synes jeg. Så jeg kommer ikke til å gjøre noe med lilkos tette bidrag.

 

Er det Fresh Prince (brukeren altså) som er svoren tilhenger av Mobb Deep? Har hatt Shook Ones part II på repetisjon nå i kveld. Det låter marginalisert, gir-faen-i-hva-du-tenker-om-meg, outsider, ghetto av låta. Elsker det. For ei låt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vi er nok flere her som er svorne tilhengere av Mobb Deep, men jeg har en følelse på meg at du tenker på Torbjørn - han pryder Mobb Deep som avataren sin. Likevel, The Infamous er lett ett av 90-tallets (og overall) beste plater. Passer perfekt nå på sene høstkvelder å spinne låter som Shook Ones, Survival of the Fittest og resten av mesterverkene plata har å by på.

Lenke til kommentar

Vi er nok flere her som er svorne tilhengere av Mobb Deep, men jeg har en følelse på meg at du tenker på Torbjørn - han pryder Mobb Deep som avataren sin.

Tenkte på deg. Men ja, har fått med meg at Torbjørn er tilhenger av Mobb Deep. Bra vi er fler, jeg bare husker ikke alle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Når man er inne på Mobb Deep, så passer det jo bra at Havoc kommer med ny plate i 18. november. Virker som om det er leftovers fra 13-skiva som kom i fjor. Greit nok det, for jeg likte den plata.

 

sOR2DYA.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dette har gått meg hus forbi til nå, men Punchline har forlatt eMC. Så den kommende plata etter jul blir uten han. Litt kjipt, synes han var den nest beste i gruppa etter Masta Ace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...