Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nye Ghostface albumet er fett. Favorittene på albumet så langt er "In Tha Park" med Black Thought, og "Purified Thoughts" med Killah Priest og GZA - forøvrig postet låta på forrige side. Som DJ Premier sa om albumet her om dagen: "This is some real ghetto shit".

 

Anbefales!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hva synes du om Kanye West's nye album da, Crippled (og alle andre)? Regnes jo som årets beste album av utrolig mange kritikere (uavhenging av sjanger). Albumet er uten tvil overrated spør du meg, men låta Power (samplet blant annet King Crimson - 21st Century Schizoid Man) er drifet. Jeg pleier ikke å like kommersiell hip-hop, men denner er virkelig kul.

 

Har dog hørt lite ny hip-hop i 2010. Big Boi var jo strålende, men ikke hørt særlig mye mer enn det og Kanye.

 

Har gått mest i MF DOOM's Born Like This (2009) (og Raekwons nyeste) i både i år og i fjor, trenger liksom ikke stort mye mer av nyere materiale.

 

http://www.youtube.com/watch?v=L53gjP-TtGE

 

Edit: Earl Sweatshirt glemte jeg, og gutta hans. Strålende nytt materiale. :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Spennende at han har samplet King Crimson! In the Court of the Crimson er et album jeg hører på minst en gang i uka, så forhåpentligvis lever Kanye noe som kan leve opp til King Crimson.

Har hørt veldig lite av karen bortsett fra hittene du ikke klarer å unngå (Stronger, Runaway, Gold Digger etc). Har hørt utrolig mye bra om plata, men er ikke helt en fan av kommersiell hip-hop akkurat som deg. :)

Lenke til kommentar

Rakim er digg og høre på :D

 

Rakim - When i B on tha mic

 

Men dere la oss diskutere om noe, det går rykter om at rapperen 2pac er overvurdert og får for mye oppmerksomhet. Hva syns dere om dette, synes dere han er overvurdert eller rett og slett undervurdert?

Endret av Hemen112
Lenke til kommentar

For meg så var han flink og karismatisk, med mange gode, fengende låter som appellerer til mange, selv om han var langtifra den dyktigste rapperen, rent teknisk. Kan også sies at han er både over- og undervurdert, med mange som forguder hans, mens andre ser bort ifra talentet hans mye pga at han er så populær som han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...