Skaal Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Satt og mimret over Tony Hawk's Underground og da jeg oppdaget J5 for første gang. Følte derfor for å dele denne med dere. En helt fantastisk live-opptreden!Jurassic 5 - A Day At The Races (Live) Selve låten begynner på 1:18. Endret 19. januar 2015 av Smål Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Immortal Technique skal til Norge igjen, han spiller på John Dee 16. februar. Noen av de beste konsertene jeg har vært på har vært med ham, så jeg skal hvertfall dit! The 3rd World - Immortal Technique (/m tekst) Endret 22. januar 2015 av Aiven Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 K6A - Protège Ta Nuque VS Wu-Tang - Proteck Ya Neck: Montreal-rap, en helt latterlig bra hyllest til Wu, synes jeg. De har til de grader lagt æren sin i få detaljene rett 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Grådig fet låt. Fantastisk album. https://www.youtube.com/watch?v=v5DnkEmBuKM Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2015 Hail Mary Mallon - Whale https://www.youtube.com/watch?v=zQrdKtPJxI0https://www.youtube.com/watch?v=zQrdKtPJxI0 Lenke til kommentar
Grekern Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 Raw Breed - Petro Fra "Killa Instinct". Visstnok en skive som ble stanset av labelet og derfor aldri kom ut. Har også fint lyst til å poste "U my nigga" fra samme skive, men skal ikke bryte reglene allerede i første post, du finner den hvis du vil. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 Ruthless Bastards - Bastards 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) En av de feteste beatene jeg vet om. Pluss at Ruthless Bastards er rimelig fet på mic'en også, passer perfekt nå i disse mørke vinterdagene. Originale beaten til Ghost Deini fra Supreme Clientele var jo denne. Finnes vel også på den kanadiske versjonen av Supreme Clientele. Men glad vi fikk RZA sin versjon i stedet for, for den er også megafet. Er jo rykter for øvrig at Ruthless Bastards hadde en ferdig plate på slutten av 90-tallet som ikke ble utgitt av Wu-Tang Productions (som mange andre Wu-affiliates). Kjipt, de minner meg om en enda mer skitten og mørkere gruppe enn Killarmy. Endret 28. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Apollo Brown Detroit Cypher: feat. Ras Kass, Red Pill, MarvWon, Miz Korona, Noveliss https://www.youtube.com/watch?v=N7_0Pzz4G6w 313! Skulle gjerne hatt med Elzhi og Danny Brown i den cypheren.. Endret 28. januar 2015 av MKej 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Trailer til Raekwon's kommende dokumentar, The Purple Tape Files. Endret 28. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 Gammal Atmosphere er ikke feil det ell! Atmosphere - Ear Blister Lenke til kommentar
Grekern Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Utrolig deilige trommer på den Atmosphere-låta. Litt vel oldschool rapping for min smak men. Big Juss- Gameboy Predator Noen som fikk med seg det albumet her i 2012? Gikk rimelig langt under radaren for de fleste men dritfett spør du meg. Mest "ute" greiene han har gjort så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Fashawn - Guess Who's Back https://www.youtube.com/watch?v=VbzPU-nNRz8 Andre singel fra The Ecology. Ny rls dato er nå 24. feb THE ECOLOGY TRACKLISTING Guess Who’s Back (prod. by Beewirks) Confess (prod. by Exile) Something to Believe ft Nas & Aloe Blacc (prod. by DJ Khalil) Higher (prod. by Exile) To Be Young ft BJ the Chicago Kid (prod. by Exile) Golden State of Mind ft Dom Kennedy (prod. by Exile) Letter F (prod. by The Alchemist) Place to Go (prod. by Exile) Man of the House (prod. by Quince Tones & Jo Caleb) Out The Trunk (prod. by Exile) It’s A Good Thing ft Aloe Blacc & Choosey (prod. by Exile) Mother (prod. by Exile) F.T.W (prod. by Exile) 1 Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Hvor bra er ikke Verk? 1 Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Canibus - No Return Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Verk - Alkymist "Det e lett å hate på en spade, som graver graven din.Det e eg som holder spaden, det her e armen min". Endret 3. februar 2015 av Smål 1 Lenke til kommentar
Grekern Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Nesten apropos Verk så synes jeg Evneverk er ganske fett om dagen. 11. Evneverk - Uten Massiv (Prod. Nora stokke) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Sjekk ut Mads Veslelia folkens. Han er flink Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Thumbnugget - Sippin Slow: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Straight Outta Compton trailer Ser jævlig fet ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå