Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den der "triplets-flowen" som han drar på med når han begynner på 0:58, skal "alle" tilsynelatende bruke akkurat nå:

 

Quavo Is the Most Influential Rapper of 2014

P3 Elsker: Shitrich

 

Sant, det. Men innbiller meg at den måten å rappe på er en god del eldre enn som så.

 

 

Og jeg som synes perioden med 50 Cent i toppen var ille.

 

Jeg hata også på 50 da han kom, men sett i ettertid er Get Rich or Die Tryin et ordentlig godalbum.

Lenke til kommentar

Og jeg som synes perioden med 50 Cent i toppen var ille.

 

Haha, ja. Det begynner etter hvert å bli mange ganger der jeg har tenkt "shit, NÅ er hiphop virkelig blitt dårlig". Men for hver gang det skjer blir plutselig det som var dårlig tidligere plutselig slett ikke så ille.

 

Folk som 50 cent, The Game, Ja Rule, Lil John & the Eastside Boyz, Cam'ron, Master P, etc., fremstår jo plutselig som lyriske genier satt opp mot de mest "influential" og populære rapperne i dag :)

Endret av Torbjørn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Den der "triplets-flowen" som han drar på med når han begynner på 0:58, skal "alle" tilsynelatende bruke akkurat nå:

 

Quavo Is the Most Influential Rapper of 2014

P3 Elsker: Shitrich

 

Sant, det. Men innbiller meg at den måten å rappe på er en god del eldre enn som så.

 

Da tror jeg du innbiller deg noe som medfører riktighet. Den første artikkelen tar for seg nettopp dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...