Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mello Music Group kom i forrige uke med en ny samleplate (Persona). I tillegg til den allerede imponerende gruppen med MC's og produsenter har de fått med folk som: Nottz, Oh No, Exile, Phonte, Kool Keith, Masta Ace, Gift of Gab.

Solid skive!

 

yU - Homicide [Prod. by Nottz]

https://www.youtube.com/watch?v=OdA4iuX8GnE

En av de som har gått mest på repeat, basslinjene til Nottz er bare helt ville!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Big Shug hadde noen fete låter på den nye plata (og noen ikke fullt så bra), men likevel verdt å finne de skjulte juvelene. Så jeg kjører på med en til nå som albumet er ute.

 

Big Shug ft. M-Dot - Showtime

Lenke til kommentar

Så at denne lå som topplåt av Sean Price på Spotify for tiden. Rimelig feit låt, men som dubstep vil jeg tro det var litt slappe greier. Tenker da på slutten av låten, som i mine ører ble veldig halvhjertet og ikke ga meg noen særlig trang til å "klikke mongo".

Zeds Dead - Dead Price (ft. Sean Price)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Jeg tilhører dem som aldri har likt ham. Håpløst, fordummende tekstinnhold; dårlig teknikk; og så kanskje det verste, det påtatte imaget hans, som gjør at han blir selve definisjonen på en posør, en tilgjort person som imiterer personer fra en kultur diametralt forskjellig fra hans virkelige, under et semi-adoptert påskudd av at det er humor. Blæh

 

/rant

Endret av Torbjørn.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig en smakssak om man liker Oral Bee eller ikke. Personlig så synes jeg han er til tider hysterisk morsom. Og produksjonen til Big Ice er veldig gjennomført.

 

Når det gjelder dårlig teknikk, ja, kanskje i gamle låter som Penger, men han er på et helt annet nivå nå:

 

"Har en / racket / ifra / Wilson / Roger Federer har dekorert den med en hilsen."

Endret av Thend 2.0
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig en smakssak om man liker Oral Bee eller ikke. Personlig så synes jeg han er til tider hysterisk morsom. Og produksjonen til Big Ice er veldig gjennomført.

 

Når det gjelder dårlig teknikk, ja, kanskje i gamle låter som Penger, men han er på et helt annet nivå nå:

 

"Har en / racket / ifra / Wilson / Roger Federer har dekorert den med en hilsen."

 

Drar du frem den linja som et eksempel på kvalitet, Thendrup? :)

 

 

Så sykt kleint.

Endret av Torbjørn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er selvfølgelig en smakssak om man liker Oral Bee eller ikke. Personlig så synes jeg han er til tider hysterisk morsom. Og produksjonen til Big Ice er veldig gjennomført.

 

Når det gjelder dårlig teknikk, ja, kanskje i gamle låter som Penger, men han er på et helt annet nivå nå:

 

"Har en / racket / ifra / Wilson / Roger Federer har dekorert den med en hilsen."

 

Drar du frem den linja som et eksempel på kvalitet, Thendrup? :)

 

 

 

 

Ja, selvfølgelig. Du sa jo han var teknisk dårlig og den linja er et bevis på et motsatte.

Jeg vil forresten anbefale boka til Oral Bee, den var underholdende lesning.

 

(Og ja, Ivan Ave er jævla bra)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...