Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Billige jenter som skryter


Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Irritert_*

Mimir: Neida, for all del. Hun elsker den ungen, men hun blir helt apatisk (Overdrivelse for å gi meg skyldfølelse? Godt mulig, men vet ikke) Tenker på omsorgen generellt.

 

Nidaroo: Nei, er ikke jeg som BURDE stresse med de, men hun gjør det jo ikke. Merker jeg blir irritert når hun snakker om andre løstøser (nedsettende drittprat) blir til at jeg tenker at "du har jo faen ikke noe du skulle ha sagt. Har jo vært helt lik selv jo"

Lenke til kommentar
Demantios: Jeg drar det ikke frem før hun gjør det.

Hadde hun ikke sluttet å dra det frem? Isåfall få henne til å respektere at du ikke vil høre på det, det er forståelig

 

Og "Gode minner å ha?" Joda, sikkert grisegode minner å ha at man som 14 åring drev å pulte på halve nabolaget på fylla bare for å gjøre det :wallbash:

Ehm, les en gang til du, for du misforsto tyfligvis den setninga ;)

Lenke til kommentar

Det var veldig unødvendig av henne å fortelle det fra begynnelsen av, men det var sikkert en grunn for at hun sa det. Kanskje hun har litt dårlig selvbilde, og ville fortelle deg at hun var attraktiv (mange jenter ser på seg selv som pene bare fordi en gutt/gutter vil ligge med henne). Kanskje dette var en måte for henne og kompansere med dårlig selvbilde -"jeg ser ikke på meg selv som fin, men siden gutter vil ligge med meg, så er jeg så attraktiv at du burde være glad over å være sammen med meg ".

 

En grunn for at hun blir sur når du snakker om det, er fordi hun kanskje angrer på det hun har gjort. Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er ca 16 år, så jeg føler at du ikke har noe grunnlag for å dømme henne, selv om jeg har forståelse for at det plager deg. Du må prøve å tenke på hvorfor hun gjorde det. Tror du at hun ville fortsatt og ligge med mange hvis det ble slutt mellom dere i morgen? Jeg har ikke svaret, men jeg husker da jeg var 14 år og det meste man tenkte på var hva andre syntes om deg. Kanskje kjæresten din hadde dårlige venner i den tiden, osv.

 

Poenget mitt er at jeg syns ikke du skal tenke noe over dette, siden hun lå med disse guttene i en alder hvor hun på mange måter ikke var moden nok til å skjønne hva hun egentlig gjorde, eller hvorfor hun gjorde det. Hadde hun ligget med mange i en alder 16-19 år, så hadde saken vært annerledes.

 

Du syns sikkert at kjæresten din er ekkel, men egentlig så er det bare veldig synd på henne. Hun var sikkert i et litt dårlig miljø, og ble utnyttet. Dette har hun sikkert blitt klar over nå i ettertid, og det gjør sikkert vondt for henne og tenke på det. Jeg syns du skal prøve å se saken i et annet perspektiv, og hvis du skal prate med henne så må du trå varsomt, og ikke gni det inn hvor ekkelt du syns det er at hun har hatt mange. Spør henne heller litt om hva hun selv føler om det, osv.

Lenke til kommentar
Mimir: Neida, for all del. Hun elsker den ungen, men hun blir helt apatisk (Overdrivelse for å gi meg skyldfølelse? Godt mulig, men vet ikke) Tenker på omsorgen generellt.

 

Nidaroo: Nei, er ikke jeg som BURDE stresse med de, men hun gjør det jo ikke. Merker jeg blir irritert når hun snakker om andre løstøser (nedsettende drittprat) blir til at jeg tenker at "du har jo faen ikke noe du skulle ha sagt. Har jo vært helt lik selv jo"

Men sånn er jo alle egentlig når det kommer til syvende og sist. Man drar ned på andre, men så er man kanskje ikke selv bedre. Det er vel noe vi alle gjør, uansett hva det gjelder.

 

Men at hun begynte i 13 åra, og tok alle de hun har gjort allerede er jo skremmende. At hun selv kanskje ser seg på som høytidelig, er ikke godt å si. Men er iallefall ikke noe jeg ser på som stort.

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Demantios: Sorry, overså en "ikke" der. Men faen ass. Jo, hun har sluttet å "skryte", men så fort personen blir nevnt i en hvilken som helst sammenheng, så kommer det tilbake til meg (Åja, den DER jævla kødden ja.) Også blir jeg i dårlig humør og enten kan jeg si hva som plager meg, eller jeg kan la være. Jeg lar være men Krangling blir det uansett, for jeg har ikke lov til å være i dårlig humør jeg tydligvis.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Mimir: Clean hit... Jeg vil gå, men har bare ikke klart å gjøre det. Vil jo egentlig at ting skal funke for kiden sin skyld og alt det der. Men helvete heller. Don't get me wrong, det er ikke bare pga dette. Kunne forklart, men med den lista over ting som ikke funker (Både fra hennes og min side) så hadde jeg vel blitt bannet for flooding :no:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Har som sagt prøvd å gå et par ganger, men jeg får meg ikke til å gjøre det... Hun har et sånn et jævla grep på meg, og bruker selvfølgelig kiden mot meg. Føler nesten at det er de to på lag mot meg sånn som hun snakker. "Ikke gjør dette mot OSS" Hvaforno dere?

Hun forresten er 20, jeg er 22.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Jeg har vel egentlig insett at jeg bør gå, men hvorfor er det så jævla vanskelig da? Skjønner ikke hva som holder meg igjen. Det påvirker meg psykisk og bidrar til å "fore" agressjonsproblemet mitt. (Et av problemene som jegmå jobbe med.)

Lenke til kommentar

Du kan ikke la henne holde deg igjen dersom du føler at dette ikke er et forhold du vil være i. At hun blir "mentalcase" kan jo kun være fordi hun er redd for å være alene, noe som forsåvidt er forståelig. Og at du er glad i henne trenger ikke å bety at du må være låst fast i et forhold, dersom du ikke mener at det fungerer. Du kan jo være glad i henne som en mor til deres barn, selv om du ikke er kjæresten hennes.

 

Jeg kan godt forstå at du blir plaget av det hun har fortalt. Jeg kjenner igjen den greia med at du ikke får bilder ut av hodet, og at dette kan påvirke veldig mye. Men det kan også være at du kan klare å ignorere dette igjen, som du gjorde før. Men ikke tro at det blir borte på dagen. Det krever tid og tålmodighet å klare å fullstendig stenge slike ting ute.

 

Har du prøvd å skrive ned for deg selv hva du tenker og hvorfor du tenker sånn? Jeg vet at det for meg hjelper å sette tanker på papiret og på denne måten få det litt ut av hodet. I hvilke situasjoner tenker du på disse tingene, hva tenker du, og er det kanskje en underliggende grunn til at du tenker på det? Få det ut!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Jeg må vel egentlig bare komme meg ut. Må bare finne ut av hvor jeg skal gjøre av meg. Eneste alternativet jeg kommer på er å låne sofaen hos en venninde som kjærringa er dritsjalu på :dontgetit: Tror ikke det hadde blitt så godt mottatt... Får kanskje sove i bilen en liten stund.

 

Problemet med å klare å glemme det er jo at dritten driver å kommer tilbake og gjør meg helt fucked up.

 

Får det jo på en måte ut med å skrive det her også, men får mer og mer lyst til å bare stikke før hun kommer hjem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...