Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Billige jenter som skryter


Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Irritert_*

Jeg er en frustrert kar som er sammen ei jente som har vært litt løs tidligere. Hun snakket veldig mye om tidligere erfaringer, selv om jeg flere ganger sa at jeg ikke ville høre om det. (Detaljert person, sted, hva, hvordan +++++) Til slutt måtte jeg bli forbanna og si det rett ut "hold nå kjeften din. Jeg vill ikke høre om de jævla taperne dine (Stort sett var det jævla idioter hun var borti. Noen greie folk, men hovedsaklig sånne mennesker jeg ikke takler) er det så vanskelig å forstå?" Hun har gitt seg etter dette, men det gnager på meg å vite om det.

Hun var ganske tidlig ute (13 år) og rakk til hun var 16 (når vi ble sammen) å feie over 15+ gutter. Jeg er ikke sjalu av meg. Har ingen problemer med at hun har besøk av guttevenner selv om jeg ikke er i nærheten og stoler på at hun er trofast, men faen ass. Når jeg blir minnet om alle de helvetes folka så blir jeg bokstavelig talt småkvalm. Syntes det er ekkelt å tenke på, så prøver å la vær, men av og til dukker det opp igjen, og da blir jeg i skikkelig dårlig humør resten av dagen. Tanken på sex med henne når dette dukker opp blir rett og slett frastøtende, noe som (selvfølgelig) fører til at jeg ikke vil, ikke gidder og heller går og finner på noe annet. Skrur på bilen, trener e.l. Jeg syntes dette er synd for jeg er jo glad i jenta, og sexen er god den, når jeg ikke tenker på alt "dritten". ÅÅÅÅ!! Jeg blir så pissed!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Irritert_*

Jada, man vet det man vet. Jeg måtte bare få det ut. Begynner å lure på om det er noen fremtid i dette her. Skal jo ikke bli uggen og irritert av å tenke på sex med dama si heller :hrm::hm::sick:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Hva veier tyngst? Tja, si det.

Jeg lærte meg lenge å gi faen og ikke tenke på det, men nå, et par år (ja ÅR) og et barn senere har det dukket opp igjen. Vi har kanskje sex 1-2 ganger i måneden, og da er det bare fordi jeg er så sprengt at jeg må og jeg vil ikke være utro. Det er ganske kjedlig og egentlig ikke noe særlig godt en gang, og etterpå blir jeg liksom bare liggende og tenke "Æsj, hvorfor gadd jeg det der egentlig?"

Men tenker også at det kanskje er meg det er noe galt med, som sliter sånn med å takle det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er absolutt ikke meningen at man skal bli uggen og irritert av å tenke på sex med dama nei.

 

Det jeg vil råde deg til er å ta dette opp med dama di. Snakk ut, og forklar henne akkurat hva du føler, og kom frem til en løsning. Er du glad i jenta, og hun er glad i deg, vil dere nok sammen komme frem til noe som kan få deg til å glemme.

 

Det alle første du må gjøre er å tenke at fortid er fortid. Det er ikke noe du kan gjøre med den, og det er ikke noe dama di kan gjøre med den. Se opp og frem, og se heller på fremtiden deres sammen, i stedet for fortiden hennes. Når du kommer inn på tanken på sex med henne, fokuser 100% på deg og henne. Hvor deilig dere har det sammen, og hvor nært og intimt det er. Hun er der for deg, og du er der for henne. Og alle utenforstående, både i fortid og nåtid, har ingenting der å gjøre.

 

Du skriver at du stoler godt på henne, og det er en kjempebra grunnstein å bygge et forhold på. Men alt krever kommunikasjon.

Så som jeg sa, snakk med henne, og få henne til å forstå hvordan du har det. Finn en løsning sammen, så skal nok dette gå så bra. :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Har prøvd å snakke med henne om det, men da blir hun bare sur (Nei, jeg har ikke vært ufin på noen måte. Har sagt at det plager meg og jeg får konstant påminnelser om det)

Hun får det til å høres ut som jeg står å kaller henne ei hore, men det eneste jeg gjør er jo å prøve å drøfte et problem som tærer på forholdet vårt...

Lenke til kommentar

Dårlig gjort av henne i starten å i det hele tatt begynne å skryte av det. Ser ikke helt poenget med det. At sexen deres skal bli påvirket av dette, er veldig synd. Sex mellom dere 2 skal være noe fint, nært og deilig, hvor fortid eller fremtid ikke skal ha noe å si. Synes Smurstafa sa det veldig bra.

 

Men på en annen side, alle har en fortid. Det er nåtiden med deg og henne som teller. Fokuser på å tenke gode tanker om henne, deg, og dere. Når du begynner å få de ekle tankene i hodet, steng det ute! Gå bort og gi henne et kyss. Jeg har strengt tatt ikke noe bedre råd enn at du må glemme det. Det virker jo som om dere har det bra ellers, og er glad i hverandre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

jeg hadde jo egentlig glemtdet da. Men det driver og kommer tilbake. Så forsvinner sexlysten min, og så blir hun sur når hun prøver seg og jeg sier at jeg ikke har lyst akkurat nå

Lenke til kommentar
Har prøvd å snakke med henne om det, men da blir hun bare sur (Nei, jeg har ikke vært ufin på noen måte. Har sagt at det plager meg og jeg får konstant påminnelser om det)

Hun får det til å høres ut som jeg står å kaller henne ei hore, men det eneste jeg gjør er jo å prøve å drøfte et problem som tærer på forholdet vårt...

 

Ja, kjenner meg igjen i dette. "Hore-kortet" blir hyppig brukt i slike situasjoner.

 

 

jeg hadde jo egentlig glemtdet da. Men det driver og kommer tilbake. Så forsvinner sexlysten min, og så blir hun sur når hun prøver seg og jeg sier at jeg ikke har lyst akkurat nå

 

Kjenner meg igjen her også. Noen damer forventer at man alltid skal ha lyst, og at det ikke eksisterer den ting som kan påvirke menns sexlyst.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Flere som har hatt samme problemer som meg ser jeg. Syntes det er rart at man prøver å løse et problem, og den andre partens reaksjon skal være å bli sur.

 

På en måte er jeg forbanna på henne siden hun ikke klarte å holde beina sammen også, fordi det ødelegger så mye. Jeg vat at fortid er fortid, som ble skrevet her, men det er så lett å si men så vanskelig å leve etter...

Lenke til kommentar

Ja, det er enkelt å forstå, men vanskelig å leve etter. Hodet og hjertet sier ofte forskjellige ting. Min personlige mening er at du må komme deg ut av det. Vet hvor ødeleggende dette kan være for hodet. Jeg er heldigvis ikke i denne situasjonen lenger. Jeg sier at du burde gi slipp, men det er nesten du som må vurdere hva som er best for deg.

Lenke til kommentar
Flere som har hatt samme problemer som meg ser jeg. Syntes det er rart at man prøver å løse et problem, og den andre partens reaksjon skal være å bli sur.

 

På en måte er jeg forbanna på henne siden hun ikke klarte å holde beina sammen også, fordi det ødelegger så mye. Jeg vat at fortid er fortid, som ble skrevet her, men det er så lett å si men så vanskelig å leve etter...

Du har ihvertfall ingen grunn til å være sur, du bør heller være sur på degselv for det er faktisk du som takler det dårlig. Selvsagt er ikke slikt noe godt å høre om, men du må også respektere at fortid er fortid, og at hun sannsynligvis er et annet menneske nå enn da. Sikkert ikke noe moro for henne at du drar det frem. At hun "skryter" som du kaller det betyr ikke at hun vil høre det av andre. Sikkert ikke så gode minner å ha. Og nå som hun ikke putter det i huet på deg mer så slapper du vel litt mer av? Det er nok lettere sagt enn gjort, men ikke tenk på det. Når du ser god mat, så tenker du vel ikke at kokken hadde svette fingre da han lagde den? ;) It's in your head, kan sikkert forbedres med NLP, hypnose eller at du forandrer tankesettet ditt :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Ja, vet det kanskje ville være lettest å bare gå, men så er det småen også da.

Jeg har vært på vei ut et par ganger (Det er mer enn akkurat denne problemstillingen vi sliter med) men har blitt "guilted" til å komme tilbake. (Sucker!) Hun blir jo helt ustabil jo...!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Demantios: Jeg drar det ikke frem før hun gjør det. Og "Gode minner å ha?" Joda, sikkert grisegode minner å ha at man som 14 åring drev å pulte på halve nabolaget på fylla bare for å gjøre det :wallbash: Jeg er jo ikke egentlig sur-sur. Men hadde hun gitt faen i dette pisset, så hadde vi hatt et (for meg) stort problem mindre...

 

Mimir: Har jo prøvd å komme meg vekk, men er glad i henne selv om jeg hater at jeg er det, og blir bekymret både for henne og småen. Hun ble jo helt "mentalcase" sist. Skikkelig creepy. Også misforstod hun alt jeg sa og gjorde. og her er jeg da :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...