Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Billige jenter som skryter


Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Hvorfor lyve? Hun er da løs. Respektløst? Ja. Like gode? Kanskje. Men det forandrer ikke på at dette forholdet ikke er på vei noe annet sted enn nedover.

Hun behandler han uten respekt, han behandler henne uten respekt. Å kalle noen "løs" er en negativ ting. Ordet "løs" i denne sammehengen planter ideer i hodet til leserne om at vedkommende er upålitelig og overhode ikke kritisk. Hvordan det å være kåt o benytte seg av den sexen en blir tilbudt skal være negativt er langt forbi min fatte evne. Men så er jeg som person da heller ikke tynget av moralistene sine skitne fingrer. OM en ikke takler av mennesker, og da spesielt kvinner, har et aktiv sexliv så bør en finne seg en psykolog eller noe somkan hjelpe med å bygge opp ens egen selvtillit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil avsluttet hele forholdet . Hadde aldri giddet noen slik fjortis oppførsel. Si til henne at dette er noe du ikke aksepterer og gidder.

 

Gå å skryte at man har sex med andre andre , er ordentli low status rett og slett. Bare si til ho at du forventer til mer av ho . At du er ikke typen som gidder å høre på slik dritt fra henne . Vist det ska være slik , så gjør du det slutt. Så vil ho høre på deg :p

Lenke til kommentar

Det er ikke bare jenter som ikke klarer å holde kjeften om sine sexuelle erobringer. Typen min satt på fest, jeg ved siden av, hvor han fortalte om sin mest intime sexuelle opplevelse. Eller om ei som var hans drømmedame. Og flere andre mer intime situasjoner.

Og så fant jeg bilder av han og eksen, hvor han penetrerte henne.

Rimmelig forbannet jeg og, men klarer å holde det på avstand, fordi jeg elsker ham. Og han angrer veldig på det han har sagt, og viser veldig tydelig at det ikke er slik.

 

Det er helt klart sjalusi du føler, og da må du vurdere hele forholdet, vil du bli om du blir uvel av henne? Livet er for kort til dette

Lenke til kommentar
Det er ikke bare jenter som ikke klarer å holde kjeften om sine sexuelle erobringer. Typen min satt på fest, jeg ved siden av, hvor han fortalte om sin mest intime sexuelle opplevelse. Eller om ei som var hans drømmedame. Og flere andre mer intime situasjoner.

Og så fant jeg bilder av han og eksen, hvor han penetrerte henne.

Rimmelig forbannet jeg og, men klarer å holde det på avstand, fordi jeg elsker ham. Og han angrer veldig på det han har sagt, og viser veldig tydelig at det ikke er slik.

 

Det er helt klart sjalusi du føler, og da må du vurdere hele forholdet, vil du bli om du blir uvel av henne? Livet er for kort til dette

Herregud.. Livet er da for kort til å bruke tiden på en slik idiot som typen din? Når han ikke klarer på egenhånd å kvitte seg med gamle minner så er i alle fall ikke du nummer en for han!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...