Gå til innhold

Jompas treningslogg - Gutt 17år - Nytt bilde side 13


Anbefalte innlegg

Da jeg trente SL vekslet jeg mellom chins og pull-ups, og fikk god effekt av det, men det er i og for seg flisespikkeri. Gjør det du føler for. Så lenge som du klarer å øke vektene så fortsetter du å gjøre det du gjør. Når ting stagnerer ordentlig kan du begynne å mikse rutinen opp, enten det er øvelser, set/reps, lengden på hvilepause eller løftetempo du velger å endre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at jeg begynner med det, så får jeg se hvordan det fungerer :) Nå føler jeg at jeg har tatt en pause med treningen, frister ikke så mye å dra ned for å trene. Har bare lyst å ta det med ro til påsken er over, så da tror jeg jeg gjør det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tirsdag 14. april 2009 - Workout B

 

Knebøy

70kg x 5 reps

70kg x 5 reps

70kg x 5 reps

70kg x 5 reps

70kg x 5 reps

 

Overhead press

30kg x 5 reps

30kg x 5 reps

30kg x 5 reps

30kg x 5 reps

30kg x 5 reps

 

Markløft

 

Nedtrekk

55kg x 8 reps

55kg x 8 reps

55kg x 8 reps

 

Prone Bridges

3x30 sekunder

 

Kommentar

Begynte lavt i dag. Tror det var like greit, så kan jeg fortsette å øke litt igjen. Ble helt stiv av bøyen idag og det gikk utover marken. Var så stiv at jeg ikke klarte å bøye meg ned rett og slett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa.

 

Trente første dag i går, så kommer nok litt logging snart :)

 

EDIT: Har fått med meg at det kanskje er dumt å bytte. Men dette var det som måtte til for at jeg fortsatt skulle gidde å trene. Rett og slett for at jeg ble utrolig umotivert av å tenke på at jeg skulle ned å trene SL.

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar

Imponerende bilder ;) Like før jeg tar vekk mine egne... Stå på!

 

For første gang i livet føler jeg at jeg skal jobbe med noe over tid. Jeg har som et slags mål nå å bli stor og sterk til neste sommer :cool:

 

Og en slik plan er VELDIG ulikt meg, jeg er som regel veldig utolmodig og ting må skje over natten.. Tror det kan bli bra :)

 

Edit: Jeg har trent RYP, og trener nå Stronglifts. Synes stronglifts virker gøyere, mer effektivt, og mer variert og motiverende ikke minst. Men har jo nettop begynt. Men jeg tror det er slik at vi liker det vi ikke holder på med, og blir fort lei :p Så kanskje du lengter tilbake til SL etter en stund med RYP.... ;)

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar
Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa.

 

Kjør på! Føles deilig å kjøre 15/10 reps første gang :)

Lenke til kommentar
blir spennende å følge deg med det nye treningsprogramet:D

stå på :thumbup:

Takk for det :D

 

Imponerende bilder ;) Like før jeg tar vekk mine egne... Stå på!

 

For første gang i livet føler jeg at jeg skal jobbe med noe over tid. Jeg har som et slags mål nå å bli stor og sterk til neste sommer :cool:

 

Og en slik plan er VELDIG ulikt meg, jeg er som regel veldig utolmodig og ting må skje over natten.. Tror det kan bli bra :)

 

Edit: Jeg har trent RYP, og trener nå Stronglifts. Synes stronglifts virker gøyere, mer effektivt, og mer variert og motiverende ikke minst. Men har jo nettop begynt. Men jeg tror det er slik at vi liker det vi ikke holder på med, og blir fort lei :p Så kanskje du lengter tilbake til SL etter en stund med RYP.... ;)

Hehe, takk :)

Er veldig utolmodig jeg også, men det tar tid å bygge muskler, så det er bare å fortsette. Kommer nok ikke til å skje over natten, selv om det kanskje hadde vært noe.

 

Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa.

 

Kjør på! Føles deilig å kjøre 15/10 reps første gang :)

Ja, deilig med litt variasjon :thumbup:

Lenke til kommentar

Stemmer :D

 

Snart trening nå. Bare dumt jeg er støl i både overkropp og bein. Tviler vel på at jeg klarer å ta knebøy, men skal se hva jeg får til. Hvis ikke får jeg bare hoppe over det. Er bare nå i starten jeg blir støl. Programmet er jo nytt for kroppen min :)

Lenke til kommentar

Har droppa knebøyen, jeg nå.

Først og fremst pga kneskade, men det hjelper også på motivasjonen :)

Knebøy er noe av det kjedeligste man kan finne på å gjøre @ et treningsstudio!

 

Jaja, jeg vet man ikke skal droppe øvelser, men har ikke sett fremgang AT ALL..

 

Mye lettere å dra på studioet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...