Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal med glede slenge ut benchen for dere :)

du ser skjermkortet kjører full load men det er over 30 fps! grunnen til at jeg ikke har tatt bench fullt ut er fordi spillet klikker vær gang han tar salto med scooteren -.-

 

Statistics

Average FPS: 34.39

Duration: 30.53 sec

CPU Usage: 61%

System memory usage: 40%

Video memory usage: 100%

 

Graphics Settings

Video Mode: 1920 x 1080 (60 Hz)

Texture Quality: High

Shadow Quality: Very High

Reflection Resolution: Very High

Water Quality: Very High

Texture Filter Quality: Anisotropic x16

Night Shadows: Very High

View Distance: 50

Detail Distance: 50

 

Hardware

Microsoft Windows 7 Ultimate

 

Video Adapter: ATI Radeon HD 5700 Series

Video Driver version: 8.17.10.1059

Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device)

AMD Phenom II X4 955 Processor

 

File ID: Benchmark.cli

Lenke til kommentar

For noen så holder 30 FPS whatever. Men for de litt mer kresne så stiller de større krav.

I multiplayer spill, hvor det er snakk om marginer og hastigheten på fienden når han "popper" opp i skjermen din kan bety liv og død. 30fps vil fienden bevege seg raskere, mens med høyere fps så vil man oppfatte at han beveger seg tregere og mer flytende.

Lenke til kommentar

det er jo merkbart ja men der failer gta 4 veldig fordi uansett hvilken rigg du har er det alltid heng i det...

om jeg skrur alt ned til high i stede for very å skrur ned oppløsning å Anisotropic får jeg fort 45 fps i avg men det henger like forbanna mye...

 

men er veldig overasket over de nye CCC driverene for de har økt fps en min med 3-5

Lenke til kommentar

Har et 5870 som kjører på default clock, men nå etter 10.12 oppdateringen så har den begynt å bli stuck på "høy" clock fremfor å klokke seg ned som vanlig når man ikke driver med noe (til 157/300), GPU-Z sier også at den holder 100% load hele tiden. Noen som vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar

det er jo merkbart ja men der failer gta 4 veldig fordi uansett hvilken rigg du har er det alltid heng i det...

om jeg skrur alt ned til high i stede for very å skrur ned oppløsning å Anisotropic får jeg fort 45 fps i avg men det henger like forbanna mye...

 

men er veldig overasket over de nye CCC driverene for de har økt fps en min med 3-5

GTA4 er desverre elendig portet, ikke at jeg hadde stå stor interesse til det i det hele tatt, men tenkte i tilfelle red dead kommmer til pc.

Lenke til kommentar

Har et 5870 som kjører på default clock, men nå etter 10.12 oppdateringen så har den begynt å bli stuck på "høy" clock fremfor å klokke seg ned som vanlig når man ikke driver med noe (til 157/300), GPU-Z sier også at den holder 100% load hele tiden. Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Den holder vel tilfeldigvis ikke på 400mhz/900mhz?

Lenke til kommentar

Har et 5870 som kjører på default clock, men nå etter 10.12 oppdateringen så har den begynt å bli stuck på "høy" clock fremfor å klokke seg ned som vanlig når man ikke driver med noe (til 157/300), GPU-Z sier også at den holder 100% load hele tiden. Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Den holder vel tilfeldigvis ikke på 400mhz/900mhz?

 

Nei, den kjører på "fullt", altså 850/1200

Lenke til kommentar

Har et 5870 som kjører på default clock, men nå etter 10.12 oppdateringen så har den begynt å bli stuck på "høy" clock fremfor å klokke seg ned som vanlig når man ikke driver med noe (til 157/300), GPU-Z sier også at den holder 100% load hele tiden. Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Samme problem her med 5970 100% load begge kjerner heletiden og klokker seg ikke ned...

Trodde det var en afterburnerbug, men ser at "killawatt" saken min registrer høyt effektutak ved idle så det er definitivt noe galt her ja.

Lenke til kommentar

hello.

 

funker som bare det =O) haddet før. når jeg kjørte alle på 850 1200 så lå jeg på ca 41 tusen på GPU score i vantage. 35tusen på stock 725 1000.

 

nå husker jeg ikke hvor mange fps, kan se om jeg har det. poster ett bilde om jeg har. men det vil jo bli litt bedre ytelse vil jeg tro..

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...