Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Shaker: 5870X2 blir som 2x5870, bare at du slipper du kort.

Og 2 av 5870 eller X2-versjonen har det jeg vil kalle syk ytelse.

Men hvis man spiller på syk oppløsning så kan 2x5870 2GB være et bedre valg kanskje.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

The almighty HD 5870 X2

ati_hd5870x2_1.jpg

ati_hd5870x2_2.jpg

ati_hd5870x2_3.jpg

fudzilla

Nye AMD Opteron chipset vil ha 4x pci-e 16 gen 2. supermicro sier trolig bli full støtte for crossfire. Håper supermicro lager custom bios for OC og :D

Skrevet

vill annta at det er greit og redigere en egen bios, jeg gjorde det både på 4870 og 4670. problemet der var at man var begrenset i volt oppover, her er det vel tilgjengelig volt. så om noen uker er det nok flere bioser som ligger ute 950 -1000 mhz

Skrevet
Kortene leveres med HDMI kontakt så en adapter vi ikke være nødvendig :)

Men jeg trenger både hdmi til pc skjermen "andre siden av stua via hdmi under gulvet), og til tv'n på veggen over tv benken.

Vil jeg kunne få frem lyd til begge disse gjennom hdmi kablene, eller må jeg strekke seperat kabel til en av de?

Noen med noen kvalifiserte gjetninger på når man kan forvente å få et slikt i posten om man bestiller nå? vil det ha noen betydning hvem man bestiller fra? de har jo forskjellige "på lager datoer". Men de får de kanksje ca på likt uansett?

Anyone?

Skrevet (endret)

Hei !

Jeg vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men fant ikke noe mer passende sted. Jeg har valget mellom 4870 x2 eller 5870. Jeg kommer til å kjøpe hvertfall 1 skjermkort til på et senere tidspunkt. Hva anbefaler dere? Jeg bryr meg ikke om dx11, enda. Begge har samme pris. Det er det siste jeg mangler før jeg bestiller pcen min.

Endret av Aztor
Skrevet
Da var 2 5870 bestilt :p

Jeg har bare bestillt 6 stk :p

Hvor mange maskiner skal disse fordeles på? Og hvilke jobb har du, virker som at den støtter litt større data-innkjøp.. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...