Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man bare kjøpe bygninger når de ligger under "property"? I så fall når får man flere? hr bare kjøpt fun park og muligens mega compound (husker ikke helt)

Er to properties totalt. Fun Park er den første, og den er en del av Mega Compund. Når du har kjøpt Fun Park får du muligheten til å kjøpe en siste property til 210k, husker ikke navnet.

Lenke til kommentar
kan man bare kjøpe bygninger når de ligger under "property"? I så fall når får man flere? hr bare kjøpt fun park og muligens mega compound (husker ikke helt)

Er to properties totalt. Fun Park er den første, og den er en del av Mega Compund. Når du har kjøpt Fun Park får du muligheten til å kjøpe en siste property til 210k, husker ikke navnet.

 

jeg har ikke fått den siste enda. Vet noen når jeg får muligheten til å kjøpe den?

Lenke til kommentar

149 online free skate activities! Shajt. Bare begynne nu da. Hvordan får jeg coverne? Har tatt alle throwdownsene, eier begge propertysene, alle deathracene, alle contesta, og på mobilen kan jeg ikke ta flere "team films" Nokon som veit?

 

EDIT: Jeg har SBM, Men ikke trasher.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Gah...eg suger i dette spelet. :shrug:

 

Måtte bestille THP8 og THPG til 150,- per stk. for å få ut litt frustrasjon. :p

Newb. :) Jeg greier ikke å begripe at du kan bli frustrert av dette, og må kjøpe TH for å få ut denne frustrasjonen. Her er det tvert imot motsatt, bare at jeg ikke kjøper TH under noen omstendigheter lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...