Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Faen, har ikke fått spilt så mye jeg ville. Er jo ferdig med alt. Untatt coverne, men føler jeg ikke har fått spilt så mye, i forhold til det jeg spilt skate. Siden skole har tatt veldig mye tid i det siste. Hvor langt har gutta kommet? :)

Tror jeg faktisk er ferdig. Fikk Monster Energy-parken igår og den var kjempedigg!

Tror jeg har rundt 1,000,000 dollar nå :p

 

Hvordan fikk du den? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurer litt på noe skate.reel video greier. Er det sånn at man bare kan laste opp 4 filmer (maks 20 sek hver)? Hvis det er slikt, kan man da slette de fire filmene, så laste opp fire nye, og så slette de, og så laste opp nye osv?

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på å lage en "skate-video" der jeg laster ned filmene mine fra skate.reel og så bruker video-filene i et redigeringsprogram, for så å legge det ut på f eks Youtube.

Lenke til kommentar

Zeph:

Det er som med alt annet. Øvelse gjør mester.

Kan vel forsåvidt snakke for alle som noensinne har skatet/skater når jeg sier at flippinga er 10 ganger bedre på skate/skate 2 enn på tony hawk.

Det er jo kontrollene som gjør skate/skate 2 så bra!

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar

Jadå, eg skal ikkje gje opp, er klar over at det er eit heilt anna spel, me får sjå.

 

Kva ein skater synest betyr egentleg lite, eg skater ikkje sjølv, for meg er det kun eit spel.

Det verste overgangen er å hoppe med analog i staden for X.

 

Litt dumt at dei ikkje har laga eit lydspor for kvinneleg hovudkarakter.

"Hey dude, you the man" til ei dame. :p

 

Av og til kjem eg i manual heilt tilfeldig og blir ståande der utan å halde analogen i riktig posisjon. Er det ein bug eller korleis kan eg gjere det?

 

Er manual noko ein kan bruke for å halde kombo som i THPS? Eg sleit lenge berre med å klare 450 på det første spot-en.

 

Det eg slit mest med er å få fart og samtidig kunne hoppe. Sidan tommelen må gjere begge to og samtidig må dra ned analogen først for å hoppe blir det mykje fram og tilbake.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ikke noe problem å freeskate på "X-games" stadionet nei. Stadionen ligger nede ved waterfront og er vel markert på kartet etter at du har vunnet konkurransen der.

 

Og Monster Mega Park åpnes etter man har kjørt konkurranse på Plaza (der "stoke the crowd" ligger på 12.500 poeng, mest street lite ramps, husk forrige spills døveste challenge (360 flip the etellerannet, der Rob & Black holdt til i SKate 1)) Man samler da inn ~18 dollar og må spytte inn 200.000 dollar selv (kjøpes gjennom startmenyen når man har penger på bank)

Lenke til kommentar
Det eg slit mest med er å få fart og samtidig kunne hoppe. Sidan tommelen må gjere begge to og samtidig må dra ned analogen først for å hoppe blir det mykje fram og tilbake.

 

Du kan prøve å ta i litt fart (3 spark, og du har god fart), så dra høyre analog ned før hoppet, og dra den fort opp akkurat på kanten av hoppet, eller der du vil hoppe. Jo fortere du drar analogen opp, jo høyere hopper du har jeg erfart :)

Lenke til kommentar
Det eg slit mest med er å få fart og samtidig kunne hoppe. Sidan tommelen må gjere begge to og samtidig må dra ned analogen først for å hoppe blir det mykje fram og tilbake.

 

Du kan prøve å ta i litt fart (3 spark, og du har god fart), så dra høyre analog ned før hoppet, og dra den fort opp akkurat på kanten av hoppet, eller der du vil hoppe. Jo fortere du drar analogen opp, jo høyere hopper du har jeg erfart :)

Jepp, det er sånn. Jo fortere du "flickr" analogen, jo høyere hopper du. Men du må huske å holde analogen nede litt, for ellers så hopper du ikke maksimalt.

Lenke til kommentar
Fuckings blodsugere.. Hvorfor i hel.... var ikke dette inkludert i spillet? Jeg trodde noe sånt skulle komme med spillet, men tydeligvis hadde de planlagt å tjene litt ekstra ved å gi det ut som DLC 1 uke etter release.. smartasses..

Jo, men det er verdt pengene. Var akkurat noe sånt jeg tenkte meg i video-editoren. Key-framing. Men det virker som "overgangene" gjør at de blir litt fucka opp noen ganger... Jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå når det er spill som har f eks flere baner som DLC, fordi de rakk ikke å lage alle bretta før release. Derfor har man DLC (og produsenten får litt ekstra for å ha laget mere content til spillet.)

 

Mens denne Film Pack valgte de nok å ikke ha med i release, fordi de ville suge ut penger fra brukerne. Syns 'Skate 2' har fått litt mer enn de fortjener. Spillet burde ha het Skate 1,5.

 

De har jo en annen teit DLC (Time is Money). Den unlocker alle klærne og skaterne osv. (altså god gammeldags cheats... som du må betale for).

 

 

(Jeg kom på en tråd her på diskusjon. "Lei av EA-slakt"... vel, EA fortjener å bli slaktet. Det er jo egentlig et firma som ødelegger spill-industrien i lengden. De kjøper opp mindre (uavhengige) selskaper, så legger de det selskapet ned, for å få monopol.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...