Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gått lei av onlinedelen føler jeg. Tony Hawk syndromet har kommet til Skate nå. Folk flipper urealistisk kjapt og skaffer seg ufortjent masse poeng pga det. Spilte online på Spot Battle istad, alle prøvde å gjøre kule triks og var morsomt å se på. Så kommer det en kid og flipper som en gal på stedet hvil, ikke på spotten han skal trikse på. Kjører Laser flip til aerial flip, snur brettet flip flip flip flip manual manual manual .... 6000 poeng .... Veldig gøy .... Ser latterlig dårlig ut og samtidig outscorer han oss som faktisk SKATER. Fikk lyst til å kaste kontrollen i skjermen. Skate utviklerne må seriøst legge inn en timer eller noe før man kan ta neste triks. Å flippe så jævlig fort er urealistisk og burde vært lov kun i Tony Hawk spillene.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da?

 

Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee.

 

 

Eg kan heller ikke signe inn på EA Nations. Jævlig gøy.. Men vi e ikke alene om dette.

Eg føler at EA har brukt for lite tid på spillet. Men d pleier vel egentlig EA å gjøre. De bruker lang tid når de skal lage et helt nytt spill, og d blir ofte veldig bra. Men når de har klart d så begynner du å melke serien. De kommer som oftest med oppfølgeren året etter. :nei:

Lenke til kommentar

Ja, savnet også Skate-shop veldig faktisk! Latterlig at man måtte betale for mye av sponser items.

 

Synes også det ble veldig rotete, ble akkurat ferdig med alt igår kveld.

Og synes historien var utrolig kjedelig, men hva kan man forvente?

Jeg kjøpte tross alt ikke Skate 2 pga historien, og det var fremdeles like gøy å leke seg rundt i NSV :=)

Lenke til kommentar

Faen, har ikke fått spilt så mye jeg ville. Er jo ferdig med alt. Untatt coverne, men føler jeg ikke har fått spilt så mye, i forhold til det jeg spilt skate. Siden skole har tatt veldig mye tid i det siste. Hvor langt har gutta kommet? :)

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da?

 

Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee.

 

Jeg forventer at spillet skal være realistisk. Å flippe så kjapt er sånt jeg kunne sett i Tony Hawk spillene. Ødelegger spillopplevelsen for oss andre. Skal være like kjip neste gang jeg også, gi faen i målet og bare flippe som en gal og se ut som en idiot og score latterlig høyt. Grrrrr

Lenke til kommentar
Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da?

 

Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee.

 

Jeg forventer at spillet skal være realistisk. Å flippe så kjapt er sånt jeg kunne sett i Tony Hawk spillene. Ødelegger spillopplevelsen for oss andre. Skal være like kjip neste gang jeg også, gi faen i målet og bare flippe som en gal og se ut som en idiot og score latterlig høyt. Grrrrr

 

På hvilken måte blir spillopplevelsen din ødelagt? Det er jo ikke som om denne personens intense triksing går direkte utover deg? Jeg skjønner ikke hvorfor man (du) blir provosert av at andre spiller spillet på måten de selv har lyst til å spille? :)

Lenke til kommentar
Faen, har ikke fått spilt så mye jeg ville. Er jo ferdig med alt. Untatt coverne, men føler jeg ikke har fått spilt så mye, i forhold til det jeg spilt skate. Siden skole har tatt veldig mye tid i det siste. Hvor langt har gutta kommet? :)

Tror jeg faktisk er ferdig. Fikk Monster Energy-parken igår og den var kjempedigg!

Tror jeg har rundt 1,000,000 dollar nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...