Gå til innhold

Valve har gjort $1 = 1€ på Steam

Undersøkelse  

644 stemmer

1. 1. Har du boikottet Steam etter at $1 = 1�?

• Ja
      458
    • Nei
      186

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sikkert spart en tusenlapp foreløpig på å kjøpe spill med den prisen på gamersgate.co.uk i stedet.

Boikotter ikke steam for det, indiespill og tilbud er fortsatt greit. Likevel, dersom Gog tar over indie scenen, blir det betraktelig mye mindre kjøp på steam.

Endret av Wrathmont
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet emne er ganske gammelt, men når man ser tilbake på de siste 2-3 årene etter $1 = 1€ har jeg brukt langt mindre penger på steam enn før. Er vell bare portal 2 jeg har kjøpt etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Med alle de salgene har jeg aldri kjøpt flere spill for så lite penger på Steam enn det siste halvannet året.

@Mindtooth: Husk at ikke Valve setter prisene aleine, også utgiver er med på å bestemme prisen. At spill går for 49,99 euro er med andre ord ikke bare et problem med Steam. Selv kjøper jeg heller de titlene i butikk, men det er så få av dem som frister meg at det er mer eller mindre en ikke-sak i mitt tilfelle.

Skrevet

@AltF4: Leste om akkurat det. Er veldig leit at de ødelegger for selv. Fordi det blir bare dumt å prise seg langt over det den fysiske kopien koster. Jaja, man kan vurdere om de egentlig skjønner hvorfor man har "pirater"..

Skrevet

Det spørs om de tenker på at det ikke er dollar for hele verden. enten det eller så bare driter de i det fordi de ikke får satt ned prisen på spill i eurosonen alene. Jeg kjenner ikke mekanikken bak. Uansett, det er så mange salg og tilbud på Steam at de få spillene som koster mer enn i butikk - noe det er svært få av så lenge euroen er lav - burde ikke være noe stort problem. fordelene ved å ha et spill på Steam er for meg langt større enn det er for meg å ta meg bryet med å laste ned en torrent og hele den pakka der, og jeg har heller ingen ting i mot å gi noen slanter for produktet jeg benytter meg av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...