Gå til innhold

Valve har gjort $1 = 1€ på Steam


Undersøkelse  

644 stemmer

  1. 1. Har du boikottet Steam etter at $1 = 1�?

    • Ja
      458
    • Nei
      186


Anbefalte innlegg

Kritikk til både NCsoft og Steam her...

 

Har kjøpt ett spill via Steam. Aion. Fikk det på Koreansk. Spurte NCsoft om de kunne hjelpe, men fant ut etter masse hodebry at jeg måtte laste ned en engelsk klient og det løste problemet. NCsoft klarte ikke å gi meg et skikkelig svar, det var bare masse tull med "try this", "have you tried that?" osv.

 

Uansett blir Aion mitt første og siste spill jeg kjøper fra Steam hvis denne pengesaken fortsetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen kommende titler:

 

Football Manager 10

Direct2Drive UK: GBP 29.95 = NOK 275,98

Steam: EUR 49.99 = NOK 415,28

 

FIFA Manager 10

Direct2Drive UK: GBP 29.95 = NOK 275,98

Steam: EUR 49.99 = NOK 415,28

 

Besparelse ved å handle hos Direct2Drive UK: 278,60

 

Edit: Nordmenn får visst ikke kjøpe FIFA Manager 10 fra D2D UK, skjønner ikke hvorfor siden våre nordiske kollegaer får. Noen som vet hva årsaken er??

Endret av XE800
Lenke til kommentar
Noen kommende titler:

 

Football Manager 10

Direct2Drive UK: GBP 29.95 = NOK 275,98

Steam: EUR 49.99 = NOK 415,28

 

FIFA Manager 10

Direct2Drive UK: GBP 29.95 = NOK 275,98

Steam: EUR 49.99 = NOK 415,28

 

Besparelse ved å handle hos Direct2Drive UK: 278,60

 

Edit: Nordmenn får visst ikke kjøpe FIFA Manager 10 fra D2D UK, skjønner ikke hvorfor siden våre nordiske kollegaer får. Noen som vet hva årsaken er??

 

Eu-medlemsskap kanskje?

Lenke til kommentar
Gamergate.co.uk har like gode priser som D2D UK og har heller ingen tullete sone sperrer.

 

Da driver isåfall Gamersgate å konkurrerer med seg selv. Gamersgate.com (moderselskapet?) selger Football Manager 10 til Steam-pris (EUR 49.95) mens Gamersgate.co.uk selger det til D2D-pris (GBP 29.95). Utrolig rart hvis det ikke er region-sperrer involvert, men håper du har rett!

Lenke til kommentar
Gamergate.co.uk har like gode priser som D2D UK og har heller ingen tullete sone sperrer.

 

Gamersgate.com har ihvertfall noen sone-sperrer. Har sett spill der det står "spillnavn UK" og lignende.

 

Ellers er det litt rart at de har forskjellige priser. Har konto som funker på både .com og .co.uk-versjonen av siden.

 

Ellers kan jeg si at det er aldri noe tøv med gamersgate. Du får serial til spillet, laster det ned og kan bruke det uten noe programmer eller annen form for piratsikring. Anbefales!

Lenke til kommentar
Gamergate.co.uk har like gode priser som D2D UK og har heller ingen tullete sone sperrer.

 

Har du brukt gamersgate.co.uk selv? Jeg får sertifikat-feil når jeg prøver å handle der, og både IE og Opera mener det er no' muffens på gang og anbefaler meg å ikke gå videre.

 

I tillegg: hvis jeg klikker på Buy-knappen (Football Manager 10) i den greia på fremsida hvor spillene roterer, så videresendes jeg til Gamersgate.com og dyre Euro-priser :-|

 

For no' rot. Det skal Steam ha: der er det orden i sysakene.

Lenke til kommentar

Jeg har også kjøpt en del spill fra steam de siste årene. Jeg har ikke hatt data på en god stund (får den tilbake på denne søndagen). Og det jeg savnet mest var faktiskt steam og spillene jeg har på det. Men fy f*** jeg blir sinna når de setter opp prisene. :yucky:

 

Hvis alle slutter å kjøpe spill fra dem så kanskje,kanskje de hvil kutte prisene ned igjen!

 

Grådige folk ass :nei:

Endret av Pandyen
Lenke til kommentar
Har du brukt gamersgate.co.uk selv? Jeg får sertifikat-feil når jeg prøver å handle der, og både IE og Opera mener det er no' muffens på gang og anbefaler meg å ikke gå videre.

Du godkjenner jo ikke sertifikatet..

 

I tillegg: hvis jeg klikker på Buy-knappen (Football Manager 10) i den greia på fremsida hvor spillene roterer, så videresendes jeg til Gamersgate.com og dyre Euro-priser :-|

 

For no' rot. Det skal Steam ha: der er det orden i sysakene.

Der må du ikke trykke. Trykk på alle andre steder enn flash bannern...

 

gg.jpg

EDIT: Valgte feil spill i bildet, men resultatet er uansett likt med Fotball Manager 10.

 

Skjønner ikke hva du roter med, med mindre du troller.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva du roter med, med mindre du troller.

 

Trolling? Du må innrømme at det ikke er idéelt for et firma når kunden blir møtt med:

 

"There is a problem with this website's security certificate.

 

The security certificate presented by this website was issued for a different website's address.

 

Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.

 

We recommend that you close this webpage and do not continue to this website.

Click here to close this webpage.

Continue to this website (not recommended).

More information

 

If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting.

When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com.

If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website.

 

For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...