Gå til innhold

Radeon-dreper fra Nvidia


Anbefalte innlegg

He he, er jeg lakmustesten på hvermansen? Har nok ikke eid et toppkort siden 3Dfx VoodooII, eller kanskje TNT2, husker ikke om jeg hadde Ultra eller ikke.

 

Toppkort har vel aldri vært den helt store salgsvaren, men det har alltid vært en stygg sak at den som har det best ytende kortet gjerne har solgt mest likevel. Folk flest er såpass overfladiske og lettlurte at å ha et sterkt navn og en sterk buzz kan være mye, i alle fall da det gjelder ting så avanserte som skjermkort. Er pent lite kunnskap om disse blandt folk flest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ytelsen kommer til å ligge 10-15 prosent høyere enn forrige generasjon og effektforbruket senkes tilsvarende.

 

Jaha? Og dette skal være en Radeon-killer sier du? Man har vel sett en økning på så mye som 70% fra andre generasjoner av nvidia, så 10-15% økning er i så fall veldig skuffende.

Endret av Looper87
Lenke til kommentar
Ser de har en fin Preview av kortet på guru3d.com men jeg skifter ikke mening micro stutter er noe dritt ettersom jeg er sensitiv til det kommer aldrig til og kjøre x2 eller sli\crossfire før dette blir bedre ..

 

Tja, er du sikker på at dette ikke er en placebo effekt da?

Vsync kan jo fikse en del stuttering problemer (og også lage et helvete) så har jo også seine LCD skjermer også litt av skylden også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...