medlem-130744 Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bor forskjellige plasser, kan ta bilde i Åfjord, Klæbu og Namdalseid. Velg og vrak, se om du har noe ledig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Skulle gjerne vært med men bor litt usentralt og har ikke lappen så kan ikke frakte så langt... Men om noen tilfeldigvis skal oppover hit på hytta mens de har kameraet kunne vi jo møttes og tatt bilde av stedsnavnet der jeg bor også=) (Ål, hallingdal, kan jo hende en av dere har hytte på Geilo) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Er det for seint å melde seg på? Synest det høyrast vanvittig spanande ut! Eg bur i Steinkjer. Har ikkje lappen, så eg kan ikkje frakte så himla langt, men kan ta tog/buss eit stykke nordover (evt. sørover på retur?). Ser det er fleire i frå Steinkjer her, men the more, the merrier? Om nokon andre heller vil frakte tingen, eller har betre moglegheit til å frakte (lenger), så er det heilt greit for meg, men eg vil gjerne vere med på ein liten stopp innom hølet Steinkjer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 ER nok ikke for sent..prosjektet har ikke kommet helt i gang enda Lenke til kommentar
Colb Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 jeg er med er i trondheim som sikkert veldig mange andre Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg ønsker også og melde meg på. Bor i Holmestrand og har et slikt et busskort for Vestfold så dit det går buss kan jeg dra, evt kan jeg sykle / gå om det ikke er kjempe langt Tog er også en mulighet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Whey! Siden du bor i H.strand, og jeg i Hof, så kan jo en av oss levere kameraet til hverandre. Er jo kun en tjue minutters bil/buss-tur så. Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Det burde vi vell få til :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, bør nå være ganske enkelt det. Også ser jeg at det er folk fra Tønsberg og Nøtterøy-området her, og jeg går op skole på Teie, som ligger rundt der. Så de som bor i nærheten der kan gi meg kameraet, også, kan jeg levere det i Holmestrand etterpå. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 La oss få litt fortgang i dette eller hva? noen som har et kompaktkamera og donere? jeg blir gjerne med på å legge inn penger i ett crappy digitalkamera,(nok til å ta bilder det vi mangler da er en person fra lindesnes! Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg ser det er et stort gap mellom Hamar og Lillehammer, jeg kan godt ta meg av den strekkningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hadde vært kjekt om flere folk fra Nordmøre hadde meldt seg på. Den lange strekningen som er satt opp på meg, blir så lang kun til nød. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Vil vil vil få detta til å skjeeeee Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Vi får vel mase hull i hodet til TS så det kan skje noe... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Syns det ja^-^ Selvom det burde nok være flere påmeldte før vi kan sette i gang :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Er det for seint å melde seg på? Synest det høyrast vanvittig spanande ut! Eg bur i Steinkjer. Har ikkje lappen, så eg kan ikkje frakte så himla langt, men kan ta tog/buss eit stykke nordover (evt. sørover på retur?). Ser det er fleire i frå Steinkjer her, men the more, the merrier? Om nokon andre heller vil frakte tingen, eller har betre moglegheit til å frakte (lenger), så er det heilt greit for meg, men eg vil gjerne vere med på ein liten stopp innom hølet Steinkjer. Jeg bor i Steinkjer og får antagligvis en ny bil () på Lørdag. Så kan sikkert frakte den Sørover jeg Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Frakt/henting i moldeområdet i romsdal får jeg til! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 skjer det noe på denne fronten? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Uuuups, har glemt å komme innom her på en stund nå. Ja, hva skal vi gjøre nå? Det virker som alle som har lyst, har meldt seg på allerede. Da mangler det et digitalkamera, og kanskje en plan for hvor det skal dra. Nord-Norge ser ikke ut til å få besøk, dessverre. Om ikke noen melder seg på for langkjøring deluxe. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal til brønnøysund 20. mars så kan jo ta det med dit hvis det fungerer. liten sjans for at det passer perfekt med tid og sted tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå