Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Blir veldig stilig viss dette blir realitet, vi er vertfall på god vei Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Hmm. Jeg kan ta den en godt stykke fra Ålesund til Vesterålen (Sortland/Evenes Flyplass).18.Desember Så du bor på Sortland? :o Høres spennende ut, men, kan man sende den pakken med posten, eller må man kjøre/sykle/gå til neste person? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Man burde vel levere den selv? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 ja man leverer personlig, blir jo ikkje så gøy om man skulle sendt den i posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Selvfølgelig skal en levere personlig, hvis ikke er jo halve morroa borte. Jeg gleder meg til dette, så sant vi klarer og få dette til og bli en realitet.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Oppdatering av egen. Jeg kan eventuelt hente ved Averøyferga (i kristiansund) og bringe til Krifast, og/eller motsatt. =) Til nød Molde, men da bør det nesten bli i forbindelse med en helgetur. =) edit: Forøvrig synes jeg ikke det skal være noen nedre grense for hvor langt man kan fra.... kanskje minimum 1km. Men på den måten blir jo gjenstanden (forhåpentligvis kameraet) innom flest mulig forumbrukere. Oppdaterte nå. Vi trenger selvsagt ikke ha noen nedre grense. Jeg tenkte kanskje folk som bodde veldig nære kunne møtes, og slik få til et gruppebilde, men det er kanskje litt vanskelig å få til for alle. Du leder i alle fall på "fraktestrekning" hittil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Sykt kul ide, am in. Narvik FTW! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Artig idé. Jeg kan godt være med, tenker jeg. Kan vel egentlig strekke meg fra Kongsberg til Oslo, i hvert fall. Veit ikke om noen andre planlagte turer eller andre steder jeg muligens befinner meg i fremtiden. Og i påsken skal jeg jo til Hamar, sammen med en del andre fra forumet. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Kan godt være med jeg, bor i Arendal. Men kan ikke frakte tingen så langt, da jeg ikke har bil, så avhengier at det går buss dit. Vet det går mye busser retning Grimstad, andre veien er jeg usikker på... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan muligens frakte den mellom Vinstra og Dombås. Morsomt prosjekt btw =) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Lagt inn siste påmeldte. Begynner å få en strek over Dovre nå ja! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 flekkefjord til haugesund kan sikkert jeg og bilen min fikse (er selv ifra jæren) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det var langt, Iminzilion. (Såfremt jeg har streket opp riktig.) Google kom med en haug av alternativer på Jæren, så jeg satte deg opp der flest treff kom opp. Geografien min er ikke den skarpeste biffkniven dessverre... Endret 13. desember 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 hehe. jeg bur utføre bryne. har venner i flekkefjord. har bil med mye musikk. Så ned til flekkefjord for å hente går fort. Og turen opp til haugesund kan ses som en fin biltur. Drar bare med meg noen venner så går alt fint Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 hmm. Høres jo spennende ut. Hvis gjenstanden kommer i nærheten av Fjell (siggerud/ski) kan det nok hende jeg bilr meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 hmm. Høres jo spennende ut. Hvis gjenstanden kommer i nærheten av Fjell (siggerud/ski) kan det nok hende jeg bilr meg Det allerede en del påmeldte som bor i nærheten av Ski (inkludert meg), så det er bare og melde seg på Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Ja da melder jeg meg på Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Melder meg på jeg også. Bor i Ytre Enebakk, i nærheten av Ski. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg vil også melde meg på her Kan frakte den 1-2 timer med buss i alle retninger fra Stavanger Lenke til kommentar
.sere Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Haha, så kult. Jeg kan også være med om den skal innom Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå