Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Har du vunnet i årets julekalender?

Recommended Posts

Årets julekalender har fått sine syv første vinnere.

[url="http://www.gamer.no/artikler/har_du_vunnet_i_aarets_julekalender/66336"]Les mer[/url]

har må det da være en teknisk feil siden mitt navn ikke er på lista :p gratulerer til alle vinnere. ny uke, nye muligheter :cool: Edited by LaviX

Gratulerer til vinnerne. På tide jeg får noe snart. Dette begynner snart å gå utover budsjettet mitt

Annonse
Er ikke vinlotteri fryktelig politisk ukorrekt? Tenk om en av dere var muslim! :mad:
TENK PÅ BARNA DA!

[quote name='L4r5' post='12578652' date='08/12-2008 : 13:20']Er ikke vinlotteri fryktelig politisk ukorrekt? Tenk om en av dere var muslim! :mad:
TENK PÅ BARNA DA![/quote]

Vel, ingen muslimer på jobben, men vi har da avholdsmennesker som deltar. Vi tvinger heller ingen til å delta. Forøvrig gir vi F**N I BARNA. Hva har dem gjort for meg liksom?

Er ikke svaret på spørsmål 2 Dag 7 feil?
Talte minimum 10 stykker jeg; Z-5, Z Cinéma Advanced Surround Sound System, Z-10 Interactive 2.0 Speaker System, Z-5500 Digital, Z-2300, Z-500 Wireless Notebook Speaker, Z-4i, Z-4, Z-5450 og Z-680

Gratulerer så mye,de som vant. Som regel blir ikke navnet mitt nevnt på noen slike lister over vinnere, men det jeg lever i håpet. Er uansett gøy å se hvem som vinner og det gir meg enda mer fight glede til neste kalender! :new_woot:

[quote name='Carl M' post='12578982' date='08/12-2008 : 14:13']Er ikke svaret på spørsmål 2 Dag 7 feil?
Talte minimum 10 stykker jeg; Z-5, Z Cinéma Advanced Surround Sound System, Z-10 Interactive 2.0 Speaker System, Z-5500 Digital, Z-2300, Z-500 Wireless Notebook Speaker, Z-4i, Z-4, Z-5450 og Z-680[/quote]
På Logitech.com er det åtte.

[quote name='Painapple' post='12579012' date='08/12-2008 : 14:17']Kor mange er det egentlig som er med i kvar trekning? Noen fra gamer.no som veit?[/quote]
Det har vi allerede svart på i artikkelen.