Gå til innhold

Har du vunnet i årets julekalender?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes man burde kvotere inn kvinner, innvandrere og homofile som vinnere i slike lotterier. På lista her er det bare menn med norske navn! Sånn kan vi ikke ha det i Norge! >:-I

 

Nei, for å være seriøs. Neste år synes jeg medarbeidere i nettverket skal få delta. I hvert fall de som bare jobber i prisguiden - for prisguiden har ingen julekalender! Om ikke det er mulig, kan dere la broren min få delta igjen? xD

Lenke til kommentar
Jeg synes man burde kvotere inn kvinner, innvandrere og homofile som vinnere i slike lotterier. På lista her er det bare menn med norske navn! Sånn kan vi ikke ha det i Norge! >:-I

 

Nei, for å være seriøs. Neste år synes jeg medarbeidere i nettverket skal få delta. I hvert fall de som bare jobber i prisguiden - for prisguiden har ingen julekalender! Om ikke det er mulig, kan dere la broren min få delta igjen? xD

Da synes jeg at prisguiden bør skaffe seg sin egen kalender der bare medlemmer fra prisguiden kan delta! snakker vi luke 1: "I dagens luke kan du vinne 2 sider med de beste prisene for Xbox 360 Elite! Enjoy!"

Neida bare troller, men er svært nysgjerrige på hva dere kan tilføre denne tradisjonen. og jo flere jo bedre!

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...