Gå til innhold

Lover fantastiske PS3-spill neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, eksklusive spill er viktig å ha for selskapene. Og som du sier har Sony mistet noen av sine spill itl konkurrenten x-box. Dette er avtaler selskapene må betale dyrt for. Dette har ført til at Sony har kunne sikre seg mange nye spill som kommer i 2009/2010 eksklusivt.

 

1: Hvordan kan salg av eksklusiviteter ha ført til nye ved hjelp av salg til en konkurrent med typ uendelig budsjett?

Dessuten tror jeg de ville ha tjent minst like mye på å beholde gamle eksklusiviteter som å satse på nye, om ikke mer.

 

Nå har også salgstallene for spill til PS3 blitt betydelige, og dermed er det også lettere å få eksklusivitetsavtaler.

 

Kanskje fordi de endelig har blitt billigere og etablert seg skikkelig på markedet?

 

Jeg synes enda det er synd at de ofrer det å kunne spille PS2 spill på den nye PS3'en, da jeg kunne tenkt meg å kjøpe PS3 nå samtidig som jeg vil kunne spille gode gamle PS2 spill.

Sukk..

Lenke til kommentar
Vil gjerne se fler spørsmål og svar ja

 

Hvor lenge varer nettmøtet?

Som nevnt har vi noen tekniske problemer som gjør det litt utfordrende for intervjuobjektet å svare på spørsmål i normal hastighet. Vi jobber med å utbedre feilen så raskt som mulig.

 

Nettmøtet varer, som beskrevet i artikkelen, til klokken 14. Men Morten Christoffersen har signalisert til meg at han kommer til å sitte lenger for å ta igjen det tapte :-)

Lenke til kommentar
Hei! Hvis du er så uheldig at maskinen din går istykker, vil du få en lik maskin som det du sendte inn tilbake, uansett om den har gått ut av produksjon eller ikke. Men vi får vel satse på at den ikke ryker. -Morten

 

Ja, med mindre man sender inn en 60gb versjon. Da får man absolutt ikke samme vare i retur...

 

Hitman-Kris ble før meg :p

Jeg har en kompis nemlig som sendte inn ps3 60gb. Nå skal det sies at han fikk tilbake hele kjøpesummen på 6000kr i stedet for en nerfa ps3.

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg får lest alle svarene eller om han bare ikke har fått svart på så mange enda..

 

Edit: Dumt å lese oppover i tråden ja :p

 

 

 

Edit2:

Spørsmål fra Amir Hayek:

Siden playsation 3 er såpass kraftig som den er, vil den bli utnyttet bedre av spillutviklere i fremtiden? Hvis ja, ville dette føre til at dere venter med en eventuell Ps4 ?

 

Svar:

Hei! Ja, jeg lover deg at vi i 2009 vil se noen spill som ser absolutt fantastiske ut! Kan nevne Killzone 2 som setter en ny standard, God of War PS3 vil ha grafikk du aldri ville tro kunne være mulig. I tillegg har Blu-Ray disken uante muligheter mht til lagring, så dette vil ikke hindre spillutviklerne. PS3 er en så kraftig maskin, som vi såvidt har startet å se krefene til, at noen PS4 blir det ikke snakk om på lenge. - Morten

 

Høres utrolig fett ut!

Gleder meg helt villt :D

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Ja jeg håper det kommer flere svar enn det har kommet til nå.. vist ikke blir jeg skuffet :(

Håper ikke han bruker 15 minutter på å svare på hvert spørsmål ^^

For hvis det er noe med hastigheten, så kan vi jo håpe at det popper opp svar litt senere også...?

 

* Spam fjernet -- TST *

Endret av TST
Lenke til kommentar
Spørsmål fra Eric:

Når kommer fotograferingsspillet Afrika???

 

Svar:

Hei! Nei, spillet Africa er dessverre blitt avlyst :( -Morten

Er vel ting som tyder på at det er underveis i engelskspråklig versjon (finner ikke link i farten, men det har blitt vist klipp med engelsk språk for ikke fryktelig lenge siden), men det fungerer faktisk relativt greit å spille den asiatiske versjonen også, finnes guider på nett som forklarer hva oppdragene går ut på (hva man skal fotografere). Det er jo ingen soneproblemer heller, så her er det bare å importere for den utålmodige. Har det her, avslappende opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...