Gå til innhold

Anmeldelse: Lips (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

Så Sony var dei første som laga dansematte og mikrofon? :roll:

 

Det er så idiotisk å lire av seg sånt som det der, alle kopierer noko eller nokon på eit eller anna vis, drit ein lang marsj i akkurat det der og konsentrer deg om kvaliteten på produktene.

Lenke til kommentar
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

 

Nintendo kom med analogstikke til N64, kort tid etter kom Sony med analogstikker på sin kontroll. Dansematte har vært lenge før Sony kom med det og buzz lignendene spill har vært før.

 

At selskap imiterer hverandre er normalt og skjer hele tiden.

Lenke til kommentar

HAHA! :p jeg viste at alle skulle kverulere det jeg sa xD

Jo det er bra med konkuranse, får håpe Sony legger til noen bra sanger til singstore, og ikke bare crap!

Og ja, jeg hvet at selskaper imiterer verandre, men poenget mitt var at Ms hele tiden skal kopiere sony.

Og til Magnarp, jo da det er greit med trophies :D snart kommer vell Microsoft med noe PsHome lignende greier :p

Lenke til kommentar
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

Viser bare til dette innlegget her:

 

Hvor det faktisk var xbox 1 som hadde et slikt spill før Singstar kom i gang.

Lenke til kommentar
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

Viser bare til dette innlegget her:

 

Hvor det faktisk var xbox 1 som hadde et slikt spill før Singstar kom i gang.

Nå har ikke jeg testet det nevnte spillet på xbox, men utifra infoen på wikipedia manglet hovedingridiensen fra Singstar i Xbox Music Mixer, nemlig at spillet gir en karakter på hvor godt en synger. I tillegg ville det være noe optimistisk å tro at Singstar gikk fra idé til ferdig lansert produkt på et halvår.

 

Karaoke har vært tilgjengelig i flere tiår, så å lage et program på en konsoll som støtter mikrofon og visning av tekst mens musikken ruller var jo lite innovativt. Å samtidig kunne beregne hvor godt en treffer «notene» er det som i stor grad har gjort Singstar til det det er i dag vil jeg påstå. Sammenligner en Xbox Music Mixer med Singstar, og Sigstar og Lips opp mot hverandre er det i alle fall ikke tvil hvor innovativiteten var...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om kvalitet, bare svart på spørsmålet om hvem som stjeler mest av hvem i de nevnte tilfellene. At det er lite inovativitet i spill vil etterhvert også gå utover den opplevde kvaliteten, da det blir mindre og mindre nytt i spill, men det er egentlig en diskusjon som sikkert hører til et annet emne...

Lenke til kommentar
Lips i kombinasjon med billig konsoll i forhold til PS3 med Singstar har store muligheter til å feste en jerngrep over PS3 når det gjelder disse typer spill. Ser for meg kombinasjonen 360 med Lips framfor PS3 med singstar og det er ikke fordi den er bedre men vesentlig billigere.

PS2 med singstar er billigst.

Lenke til kommentar
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

 

The dance pad was first introduced on the Atari 2600, called the "Exus Foot Craz" pad. Nintendo later purchased the technology from Bandai and used it on their "Power Pad", for the Famicom and NES.

 

The earliest karaoke-based music video game, called Karaoke Studio, was released for the Nintendo Famicom in 1985, but its limited computing ability made for a short catalog of songs and therefore reduced replay value. As a result, karaoke games were considered little more than collector's items until they saw release in higher-capacity DVD formats.

 

For den saks skyld finnes det eldre karaokespill til playstation enn singstar også, nemlig Karaoke Revolution - som var en stor suksess.

 

Din tåpe!

 

 

Lips er så langt det beste karaokespillet jeg har spilt til konsoll, men håper de ordner importering av sanger eller flere sanger man kan kjøpe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som SONY har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

 

The dance pad was first introduced on the Atari 2600, called the "Exus Foot Craz" pad. Nintendo later purchased the technology from Bandai and used it on their "Power Pad", for the Famicom and NES.

 

The earliest karaoke-based music video game, called Karaoke Studio, was released for the Nintendo Famicom in 1985, but its limited computing ability made for a short catalog of songs and therefore reduced replay value. As a result, karaoke games were considered little more than collector's items until they saw release in higher-capacity DVD formats.

 

For den saks skyld finnes det eldre karaokespill til playstation enn singstar også, nemlig Karaoke Revolution - som var en stor suksess.

 

Din tåpe!

 

 

Lips er så langt det beste karaokespillet jeg har spilt til konsoll, men håper de ordner importering av sanger eller flere sanger man kan kjøpe.

 

 

Din tåpe? Dust! du kjønner vist ikke at jeg mener at Microsoft hermer etter Sony, sa ingenting om at Sony var først med alle de greiene, sa at Ms er lite orginale fordi de hermer etter Sony, les den første posten min om igjen dust!

Lenke til kommentar
Lips er enkelt, moro, og lar deg synge til akkurat den musikken du vil. At du kan legge inn dine eigne låtar er samtidig ein genistrek.

Da er det bekreftet at legge til egne sanger funker og synge som vanlige sanger som er på discen? Mener jeg leste at det gikk ann. Om dette virkelig fungerer slår Lips Singstar LETT!

Must have for min del!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...