Gå til innhold

Anmeldelse: Lips (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du tar feil. Muligheten er ikke teit, men ganske meningsløs uten tekst, poengsummer osv osv i et karakokespill. Hva er forskjellen på om jeg starter en mp3 fra xmb for så å synge til den?

 

Eh, du får poengsum - det er bare teksten (og seff musikkvideoen) som ikke er der...

 

 

Lips er enkelt, moro, og lar deg synge til akkurat den musikken du vil. At du kan legge inn dine eigne låtar er samtidig ein genistrek.

Da er det bekreftet at legge til egne sanger funker og synge som vanlige sanger som er på discen? Mener jeg leste at det gikk ann. Om dette virkelig fungerer slår Lips Singstar LETT!

Must have for min del!

 

Fikk dette til jul :) Blir fett på nyttårsfesten :D

 

Anyways, ja - du kan legge til dine egne sanger - har syncet PCn og 360n på vanlig måte slik at jeg har tilgang til PC'ns musikk via music library på 360n. Når jeg så åpner Lips får jeg hente musikk derfra. I tillegg kan man da velge å sende inn informasjon til MS (hva er det med alle fjortiser som bruker dollartegn i MS forresten, er det veldig kult?), slik at de (forhåpentligvis) legger ut tekst o.l. etterhvert, i alle fall på populære sanger. Kanskje de til og med legger ut de mest poplære som offisielle nedlastinger også? Er jo helt supert.

 

Hva så om det ikke er tekst på de sangene som man selv velger? Man kan synge, og man får fortsatt poeng. Jeg syntes i alle fall det er dritfett å kunne velge blandt band som aldri er med på slike spill... Live, f.eks :)

 

Teksten? Jah, jeg kan da sangene sånn høvelig på den musikken jeg har lyst å synge på - så det går greit.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Joda, om du får poengsum er det jo litt bedre. Men synge til sanger som du ikke finner der kan du jo uansett gjøre, og det har du kunnet gjøre helt siden du fikk din første walkman/cdspiller/stereoanlegg osv osv osv.

 

Men det kan jo bli bra om MS begynner å legge ut sangtekster til sangene!

 

Det er fortsatt battlemoduser og noe genererte musikkvideo-greier som jeg ikke har utforsket ennå, så ja - jeg vil si at det er en hel del nyttigere enn å synge etter en CD-spiller... :)

Lenke til kommentar

Jeg synes denne funksjonen virker ganske bra i grunn.

 

Har en feks små barn i huset så finnes der ingen spill som er beregnet til de og som har norske sanger. Å da kunne legge inn barnesanger som de kan leke seg med å få poeng synes jeg er kjempe bra. Og når de er 4-7 år så vil teksten gå så raskt at de ikke klarer å lese det likevel, og det spiller da ingen rolle for dem.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...