Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

hahaha..!

 

Eg føler eg synder som prøver ein demo til eit spill som er venta på i 4 år..;) når spelet er kjøpt å betalt og på veg om ikkje så lenge...men eg trur rett og slett presset blir for stort her.! :p

 

 

Om du har ventet i 4 år, så klarer du vel å vente i 20 dager til ;)

 

Ellers får du skaffe deg en liten hytte på fjellet.. Uten elektrisitet, og hvor nærmeste naboer innenfor en 10 mils omkrets kan telles på en hånd. Så får du klare deg på det skogen måtte tilby, frem til "Release"

 

det var brutalt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken var virkelig elsk, jeg følte under hele spillingen som om det var en film. Var litt skuffet over våpenlydene, syns det ble litt lite futt i anlegget, men etterhvert så ble det bedre med 52geværet. Jeg la ikke merke til man kunne se ammo på skjermen engang, bra dem lagde den uten skrikende farger. Anlegget fikk jobbe hardt på slutten, propanflasker + granat :D. Jeg synes virkelig synd for dem som sitter med CRT tv og tv høytalere. Er det et spill som det er påbudt med anlegg og god hdtv, er det Killzone 2.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg bebeluv. Er virkelig glad at jeg har det anlegget og den tven jeg har nå som jeg prøvde killzone2. Lyden på det standar ISA geværet var jeg litt skuffa over, men lyden på rifla som helghast folka bruker er helt herlig!:D Er også litt skuffa over kontrollen. jeg er vant med cod4 kontrollen så dette var for å si det sånn litt vrient:P men med litt øving så blir dette bra trur jeg:)

Uansett, demoen var KORT, men VELDIG god!:D

Lenke til kommentar

Dette var egentlig akkuratt som forventa.

 

Litt kranglete kontroller, valgte alternative 2, det virket som ein grei løysning..

 

men eg synes forsatt ps3spilla er litt kornete iforhold til x360..grafikken var sjølsagt veldig bra uansett.

 

god framerate, føltes ikkje som noko lagarbeid vel å merke. dei andre var egentlig berre med for moro følte eg..

 

og animasjonane då mann... :love:

 

EDIT: at demoen var kort var vel ingen bombe akuratt, typisk sony. heavenly sword demo anyone? ;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Helt enig med deg bebeluv. Er virkelig glad at jeg har det anlegget og den tven jeg har nå som jeg prøvde killzone2. Lyden på det standar ISA geværet var jeg litt skuffa over, men lyden på rifla som helghast folka bruker er helt herlig!:D Er også litt skuffa over kontrollen. jeg er vant med cod4 kontrollen så dette var for å si det sånn litt vrient:P men med litt øving så blir dette bra trur jeg:)

Uansett, demoen var KORT, men VELDIG god!:D

 

 

Hvis du velger alternativ 2 så er den ganske lik som Cod kontrollen. Eg valgte først alternativ 2, men etter eg hadde spilt halve banen tenkte eg at eg skulle prøve stander-kontrollen og syntes faktisk at den var best. Det eg ikke likte med alternativ 2 var når man var i dekning å skulle zoome inn. Då må man holde inne L2 og L1 samtidig. Det var veldig uvant siden eg bare pleier å bruke pekefingeren på begge de knappene.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg bebeluv. Er virkelig glad at jeg har det anlegget og den tven jeg har nå som jeg prøvde killzone2. Lyden på det standar ISA geværet var jeg litt skuffa over, men lyden på rifla som helghast folka bruker er helt herlig!:D Er også litt skuffa over kontrollen. jeg er vant med cod4 kontrollen så dette var for å si det sånn litt vrient:P men med litt øving så blir dette bra trur jeg:)

Uansett, demoen var KORT, men VELDIG god!:D

 

 

Hvis du velger alternativ 2 så er den ganske lik som Cod kontrollen. Eg valgte først alternativ 2, men etter eg hadde spilt halve banen tenkte eg at eg skulle prøve stander-kontrollen og syntes faktisk at den var best. Det eg ikke likte med alternativ 2 var når man var i dekning å skulle zoome inn. Då må man holde inne L2 og L1 samtidig. Det var veldig uvant siden eg bare pleier å bruke pekefingeren på begge de knappene.

 

HELT enig med stian, ødela litt og måtte bruke L1 Og L2

Lenke til kommentar

Vakkert og fantastisk bra spill. Fra før av er jeg ikke så god på fps spill med ps3 kontrollen, så dette var egentlig et mareritt for meg :dontgetit: Så her må det nok øvelse. Jeg vil si at jeg måtte bruke tre-fire ganger for å drepe en fiende med sikte, og følsomheten var helt GRUSOM. Noen som vet om den kan gjøres større? :ermm:

 

EDIT: Ja den er allerede på maks.

Endret av Tor92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...