Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen av dere som så posten min? :p Det står ikke noe om no tidligere utgivelses dato der nå, datoen i annonsen er skiftet til 25. og på spillet side står det Utgivelsesdato: 25.02.2009, at det kommer på lager 13.02 vil jo ikke si at de sender det ut da, men de sender det jo kanskje ut 22-23...

 

Ja ok såpass.

Blir gøy og se hva de svarer på eposten min isåfall. :p

Lenke til kommentar
Noen som har hørt når demoen er ute?

Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen?

 

Demoen kommer sikkert med den ukentlige oppdateringen. Pleier å bli oppdatert mellom kl 16-20. Ikke så mange timer igjen;)

 

Kult, da håper man den er klar når man kommer hjem i dag.

Synd jeg har tven på reperasjon, men har da en gammel skrap av en crt tv, så får vel ikke forvente all verden av grafikk enda.

Nå var det grunnen til at tven gikk på rep. nå at den skal være tilbake til 25 da :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt når demoen er ute?

Vanlig tid mellom 21-23 i kveld, eller håp om at den kommer tidligere på dagen?

 

Demoen kommer sikkert med den ukentlige oppdateringen. Pleier å bli oppdatert mellom kl 16-20. Ikke så mange timer igjen;)

 

Kult, da håper man den er klar når man kommer hjem i dag.

Synd jeg har tven på reperasjon, men har da en gammel skrap av en crt tv, så får vel ikke forvente all verden av grafikk enda.

Nå var det grunnen til at tven gikk på rep. nå at den skal være tilbake til 25 da :)

 

 

Bedre enn å ikke ha PS3 ihvertfall:p Min PS3 er på rep, så jeg må ned til brodern senere i dag for å teste demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...