Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wtf Haansi?? :eek:

Jeg har spillet.. :p

 

Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!!

 

vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!!

 

i need a sign..!

DOWNLOAD!!!

 

Spill den tørr, og få inn aimen til hele spillet kommer :D

 

 

takk haansi..det var alt eg trengte.. :D

Null problem! Så kan du heller kose deg med oss i MP når hele spillet er ute :D

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Herregud, kva skal eg gjere, kva skal eg gjere..!!

 

vente til 25 feb mens det ligger ein demo å plystrer fristende inni øyrene mine..!!

 

i need a sign..!

 

 

Sånne ting burde det ikke være noen spørsmål om engang :p For å si det sånn, det burde være mindre tvil om dette enn om han 15 åringen her som vurderte å være sammen med ei på 11.

Lenke til kommentar

Følg Narvesens slagord, har du lyst har du lov :D

 

EDIT: flere her som mistenker at denne blir spilt igjennom flere enn én gang ? :p

 

EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Følg Narvesens slagord, har du lyst har du lov :D

 

EDIT: flere her som mistenker at denne blir spilt igjennom flere enn én gang ? :p

 

EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.)

 

vi høyrer på Narvesen;)

 

Og det er ikkje kødd ein gang, har litt over 1,3Mb per sekund på PSN, Live klarer ikkje det.

Lenke til kommentar
hahaha..!

 

Eg føler eg synder som prøver ein demo til eit spill som er venta på i 4 år..;) når spelet er kjøpt å betalt og på veg om ikkje så lenge...men eg trur rett og slett presset blir for stort her.! :p

 

 

Om du har ventet i 4 år, så klarer du vel å vente i 20 dager til ;)

 

Ellers får du skaffe deg en liten hytte på fjellet.. Uten elektrisitet, og hvor nærmeste naboer innenfor en 10 mils omkrets kan telles på en hånd. Så får du klare deg på det skogen måtte tilby, frem til "Release"

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
EDIT 2: F#en ta 2Mbit linja. (56%) (Men PSN ser ut til å være en del raskere enn Live faktisk, ganske dårlig av MS når jeg faktisk betaler for sistnevnte.)

 

Dette er du ikke alene om å erfare. Slik er det her stort sett alltid her.

Ikke at forskjellen er så stor at jeg bryr meg, da man uansett må installere spille på PS3 som nesten kan ta like lang tid som å laste ned :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...