Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned og installert patchen, nå har man en rekke flere muligheter for justering av grafikk i menyen. Spillet er riktignok ikke merkbart glattere. Spillet krasjer og henger også forsatt ofte :thumbdown: Rockstar har virkelig tråkket i salaten med denne utgivelsen til PC. Aldri vært borte i et spill som krever så mye installasjon og oppdateringer før det vil fungere. Jeg har betalt 450,- spenn for dette spillet og jeg har kost meg med det, men jaggu så mange irritasjonsmomenter.

Lenke til kommentar
Lastet ned og installert patchen, nå har man en rekke flere muligheter for justering av grafikk i menyen. Spillet er riktignok ikke merkbart glattere. Spillet krasjer og henger også forsatt ofte :thumbdown: Rockstar har virkelig tråkket i salaten med denne utgivelsen til PC. Aldri vært borte i et spill som krever så mye installasjon og oppdateringer før det vil fungere. Jeg har betalt 450,- spenn for dette spillet og jeg har kost meg med det, men jaggu så mange irritasjonsmomenter.

hadde ikke forventet mer av den patchen heller. men skal laste ned og teste senere idag for å sjekke ut de nye grafikkjusteringene.

Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med multiplayer?

 

Jeg går inn i game lobbyen og får opp en liste med masse games. Før funka det fint å bare velge et, og så kom jeg inn. Det som skjer bortimot hver gang nå er at jeg joiner, så står det "loading" og så kommer jeg bare til en side der jeg kan lage et nytt spill. Dette skjer 99% av gangene. Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Funker ikke glatt her, tross nylig OC av cpu til 3,1 GHz...

 

Min maskinvare:

- Asus P5W DH Deluxe

- Intel Core 2 Duo E 6400 (3,1 GHZ)

- nvidia 8800 GT 512 Mb

- 4 Gb Mushkin 6400- minne

- 74 Gb raptordisk

 

Tja, jeg vet ikke hvorvidt jeg gidder å punge ut lassevis av cash i ny maskinvare kun for å få dette spillet til å kjøre bra. Da er det like greit å putte penga i en xbox 360 eller ps3, spør du meg.

 

Men jeg vurderer dog å gå for utskiftning av grafikkortet- f.eks. et HD 4870 med 1 gb videominne...

 

Noen som vet hvorvidt dette fikser biffen?

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...